Archiv für ISBNs beginnend mit 9781259026…
Sprache: Englisch
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Bücher in Englisch 9781259026 - Sprache
- Shah: Advertising and Integrated Marketing Communication, 1ed, EAN bzw. ISBN: 9781259026058
- Panch. Ramalingam: Educational Psychology: Teaching and Learning Perspectives, EAN bzw. ISBN: 9781259026072
- Venkat Ramaswamy: Creative Grammar, EAN bzw. ISBN: 9781259026096
- Matthukutty M. Monippally: Business Communication: From Principles To Practice, EAN bzw. ISBN: 9781259026164
- D Sudha Rani, T V Surendranath Reddy: A WOORKBBOK FOR ENGLISH GRAMMAR AND COMPOSITION, EAN bzw. ISBN: 9781259026393
- Bhandari: Strategic Management : A Conceptual Framework, EAN bzw. ISBN: 9781259026409
- V.S. Ramaswamy & S. Namakumari: Marketing Management: a Strategic Decision-Making Approach, 5th Ed, EAN bzw. ISBN: 9781259026416
- Krasin?ski Zygmunt hrabia: Pisma Zygmunta Krasin?skiego / za zezwoleniem rodziny poety wydal Tadeusz Pini ; wydanie krytyczne zupelne z slowem wste?pnem Jo?zefa Kaltenbacha. v.1. Volume v.1. 1904, EAN bzw. ISBN: 9781259026454
- Jawahar Lal, Seema Srivastava: Cost Accounting, 5Th Edn, EAN bzw. ISBN: 9781259026522
- Deepashree: General Economics: For CA-Common Proficiency Test (CPT), (Second Edition), EAN bzw. ISBN: 9781259026539
- A. Nag: Sales and Distribution Management, EAN bzw. ISBN: 9781259026546
- Ramesh B. Rudani: Principles of Management, EAN bzw. ISBN: 9781259026553
- Pramod Paliwal,Ramendra Singh,Sudhir Yadav: Cases in Business Marketing, EAN bzw. ISBN: 9781259026560
- Shailendra Kale: Production And Operations Management, EAN bzw. ISBN: 9781259026591
- Sumit Gulati,Y.P. Singh: Financial Management, EAN bzw. ISBN: 9781259026607
- Shared Sarin: Business Marketing: Concepts and Cases, EAN bzw. ISBN: 9781259026614
- Imran R. Shaikh: Introduction to Educational Technology & ICT 1st Ed, EAN bzw. ISBN: 9781259026645
- Avdhesh S. Jha: SOCIAL RESAERCH METHODS 1ed., EAN bzw. ISBN: 9781259026669
- M.Y. Khan & P.K. Jain: Management Accounting: Text Problems and Cases 6th Edition, EAN bzw. ISBN: 9781259026683
- Jawadekar: Management Information System: a Global Digital Enterprise Perspective 5th Edition, EAN bzw. ISBN: 9781259026690
- James A. O'Brien, George M. Marakas, Ramesh Behl: Management Information Systems, EAN bzw. ISBN: 9781259026713, hat das Duplikat 9780073376813
- Pradeep J. Jha: Operations Research, EAN bzw. ISBN: 9781259026737
- Gopal Chandra Mahakud: Dyslexia: An Introduction to Reading Disorders, EAN bzw. ISBN: 9781259026782
- K. Aswathappa: Human Resource Management: Text and Cases, EAN bzw. ISBN: 9781259026829, hat das Duplikat 9780070682139
- Heniz Weihrich, Mark Cannice & Harold Koontz: Management: a Global Innovative and Entrepreneurial Prespective 14th Edition, EAN bzw. ISBN: 9781259026836
- Bhasker, Bharat: Electronic Commerce: Framework, Technologies, and Applications (Fourth Edition), EAN bzw. ISBN: 9781259026843
- George E Belch: Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective (The Mcgraw-Hill/Irwin Series in, EAN bzw. ISBN: 9781259026850, hat das Duplikat 9780073404868
- M. Y. Khan: Financial Services (Seventh Edition), EAN bzw. ISBN: 9781259026867