Archiv für ISBNs beginnend mit 9781682533…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.ch Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.ch irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781682533 - Sprache
- Meira Levinson: Democratic Discord in Schools - Cases and Commentaries in Educational Ethics, EAN bzw. ISBN: 9781682533048, hat die Duplikate 9781682533024 und 9781682533031
- Mira Debs: Diverse Families, Desirable Schools: Public Montessori in the Era of School Choice, EAN bzw. ISBN: 9781682533086, hat das Duplikat 9781682533079
- Diverse Families, Desirable Schools, EAN bzw. ISBN: 9781682533093
- Penny A. Bishop: Personalized Learning in the Middle Grades: Guide for Classroom Teachers and School Leaders, EAN bzw. ISBN: 9781682533185, hat das Duplikat 9781682533178
- Personalized Learning in the Middle Grades, EAN bzw. ISBN: 9781682533192, hat das Duplikat 9780536725363
- Anne Podolsky: Preparing Teachers for Deeper Learning at Bank Street College: A Case Study in a Living Laboratory for Developmentally Grounded Pr, EAN bzw. ISBN: 9781682533222
- Anne Podolsky: Preparing Teachers for Deeper Learning at Alverno College: A Case Study in Creating a Learner-Centered Culture, EAN bzw. ISBN: 9781682533253
- Steven K. Wojcikiewicz: Preparing Teachers for Deeper Learning at High Tech High: A Case Study in Building a Project-Based Learning Environment, EAN bzw. ISBN: 9781682533284
- Maria E. Hyler: Preparing Teachers for Deeper Learning at Montclair State University: A Case Study in Developing Student-Centered Practice Through, EAN bzw. ISBN: 9781682533314
- Tara Kini: Preparing Teachers for Deeper Learning at San Francisco Teacher Residency: A Case Study in Learning for Transformative Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781682533345
- Roneeta Guha: Preparing Teachers for Deeper Learning at Trinity University: A Case Study in Developing an Inquiry-Based Approach to Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781682533376
- Jeannie Oakes; Channa M. Cook-Harvey: Preparing Teachers for Deeper Learning at University of Colorado Denver, EAN bzw. ISBN: 9781682533406
- Kelly Chandler-Olcott: A Good Fit for All Kids: Collaborating to Teach Writing in Diverse, Inclusive Settings, EAN bzw. ISBN: 9781682533444, hat das Duplikat 9781682533437
- Broader, Bolder, Better, EAN bzw. ISBN: 9781682533505
- Mandy Savitz-Romer: Fulfilling the Promise - Reimagining School Counseling to Advance Student Success, EAN bzw. ISBN: 9781682533574, hat die Duplikate 9781682533543 und 9781682533536
- Susan Moore Johnson: Where Teachers Thrive: Organizing Schools for Success Author, EAN bzw. ISBN: 9781682533604, hat die Duplikate 9781682533581 und 9781682533598
- Robert B. Schwartz: Career Pathways in Action: Case Studies from the Field, EAN bzw. ISBN: 9781682533802, hat das Duplikat 9781682533796