Archiv für ISBNs beginnend mit 9781853467…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.ch Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.ch irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781853467 - Sprache
- Bisset Turner, Rosie: Expert Teaching: Knowledge and Pedagogy to Lead the Profession, EAN bzw. ISBN: 9781853467004, hat die Duplikate 9781138157705, 9781134123018 und 9781134122943
- Christine MacIntyre: The Art of Action Research in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781853467011, hat die Duplikate 9781138151727, 9781136626852, 9781136626920 und 9781138209084
- Joe Winston and Miles Tandy: Beginning Drama 4-11, EAN bzw. ISBN: 9781853467028, hat die Duplikate 9781138135406, 9781135246488, 9780203868935 und 9780415475839
- Goodwin, Prue: The Articulate Classroom: Talking and Learning in the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9781853467035, hat die Duplikate 9781138172494, 9781138225732, 9781134123292, 9781138225749 und 9781315398846
- Rhodes, Christopher: Resource Management for Schools: A Handbook of Staff Development Activities, EAN bzw. ISBN: 9781853467042, hat die Duplikate 9781134123506 und 9781134123575
- Wallace, Belle: Teaching the Very Able Child: Developing a Policy and Adopting Strategies for Provision, EAN bzw. ISBN: 9781853467059, hat die Duplikate 9781136627200, 9781136627132 und 9781138162792
- Bennathan, Marion; Boxall, Majorie: Effective Intervention in Primary Schools: Nurture Groups, EAN bzw. ISBN: 9781853467066, hat die Duplikate 9781134123858, 9781134123780, 9781138130630, 9781134093618, 9781853464508 und 9781138420403
- Rita Cheminias, Charles Gains (Editor): Special Educational Needs for Newly Qualified and Student Teachers: A Practical Guide, EAN bzw. ISBN: 9781853467073
- Aird, Richard: The Education and Care of Children with Severe, Profound and Multiple Learning Disabilities: Musical Activities To Develop Basic S, EAN bzw. ISBN: 9781853467080, hat die Duplikate 9781134124138, 9781134124060, 9781138155503 und 9781138209114
- Cowne, Elizabeth: The Senco Handbook: Working Within a Whole-School Approach, EAN bzw. ISBN: 9781853467097, hat die Duplikate 9780415453677, 9781843120315, 9781853465529 und 9781853464133
- Gardner, Paul: Teaching and Learning in Multicultural Classrooms: Teaching & Learning In Multicu, EAN bzw. ISBN: 9781853467103, hat die Duplikate 9781134124411 und 9781138163935
- Prestage, Stephanie; Perks, Pat: Adapting and Extending Secondary Mathematics Activities : New Tasks for Old, EAN bzw. ISBN: 9781853467127, hat die Duplikate 9781136613395 und 9781138169579
- Jones, Kevin; Jones, Frances; Szwed, Christine: The Special Needs Coordinator as Teacher and Manager: A Guide for Practitioners and Trainers, EAN bzw. ISBN: 9781853467134, hat die Duplikate 9781134124978, 9781138179691 und 9781134124909
- Gearon, Liam: Education in the United Kingdom: Structures and Organisation, EAN bzw. ISBN: 9781853467158, hat die Duplikate 9781134125531 und 9781138163089
- Pagliano, Paul: Using a Multisensory Environment: A Practical Guide for Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467165, hat die Duplikate 9781134125814, 9781138152748 und 9781134125746
- Wray, David: Teaching and Learning Literacy: Reading and Writing Texts for a Purpose, EAN bzw. ISBN: 9781853467172, hat die Duplikate 9781138176904 und 9781135373320
- Chaplain, Roland; Kershner, Ruth: Understanding Special Educational Needs: A Teacher's Guide to Effective School Based Research, EAN bzw. ISBN: 9781853467189, hat das Duplikat 9781134126095
- Pamela Bowell; Brian S. Heap: Planning Process Drama, EAN bzw. ISBN: 9781853467196
- Thomas, Huw; Merchant, Guy: Non-Fiction for the Literacy Hour: Classroom Activities for Primary Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467202, hat das Duplikat 9781134126651
- JANET. EVANS: The Writing Classroom: Aspects of Writing and the Primary Child 3-11, EAN bzw. ISBN: 9781853467219, hat die Duplikate 9781134126934 und 9781138162051
- Bubb, Sara: NEWLY QUALIFIED TEACHER'S MANUAL: How to Meet the Induction Standards, EAN bzw. ISBN: 9781853467226, hat die Duplikate 9781134010455 und 9781843120469
- Hughes, Pat; Cox, Kath; Godard, Gillian: Primary History Curriculum Guide, EAN bzw. ISBN: 9781853467240, hat die Duplikate 9781138163812 und 9781134127498
- Hughes, Pat: Principles of Primary Education Study Guide (Fulton Study Guides), EAN bzw. ISBN: 9781853467257
- Johnstone, David: An Introduction to Disability Studies - 2nd Edition, EAN bzw. ISBN: 9781853467264, hat die Duplikate 9781136613326 und 9781138172845
- Kinchin, David, Brown, Erica: Supporting Children with Post Tramautic Stress Disorder : A Practical Guide for Teachers and Profesionals, EAN bzw. ISBN: 9781853467271, hat die Duplikate 9781136627415, 9781136627484 und 9781138225657
- Thomas, George; Barratt, Penny; Border, Julie; Joy, Helen; Parkinson, Alison; Potter, Mo: Developing Pupils Social Communication Skills: Practical Resources, EAN bzw. ISBN: 9781853467288, hat die Duplikate 9781134127771, 9781134127702 und 9781138172333
- Ripley, Kate; Barrett, Jenny; Fleming, Pam: Inclusion for Children with Speech and Language Impairments: Accessing the Curriculum and Promoting Personal and Social Development, EAN bzw. ISBN: 9781853467295, hat die Duplikate 9781138151178 und 9781136610240
- Mitchell, Geraldine: Practical Strategies for Individual Behaviour Difficulties, EAN bzw. ISBN: 9781853467301, hat die Duplikate 9781134128051, 9781853465185 und 9781138420304
- Paul Cooper, Katherine M. Bilton, Katherine Bilton: Attention Deficit Hyperactivity Disorder: A Practical Guide for Teachers (Resource Materials for Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781853467318, hat die Duplikate 9781136613111, 9781136613074, 9781136613128 und 9781138175594
- Gardner, Philip; Davies, John Dwyfor: Introducing Special Educational Needs: A Guide for Students, EAN bzw. ISBN: 9781853467332, hat die Duplikate 9781134128549, 9781134128617 und 9780367090692
- Ware Jane; Jean Ware; Jane Ware: Creating a Responsive Environment for People with Profound and Multiple Learning Difficulties: Creating A Responsive Environm, EAN bzw. ISBN: 9781853467349, hat die Duplikate 9781136627767, 9781138145023, 9781853463990 und 9780429946677
- Rose, Richard; Grosvenor, Ian: Doing Research in Special Education: Ideas into Practice, EAN bzw. ISBN: 9781853467356, hat die Duplikate 9781138160910 und 9781134128891
- Peter Fleming; Max Amesbury; Fleming Peter: The Art of Middle Management: A Guide to Effective Subject, Year and Team Leadership, EAN bzw. ISBN: 9781853467363, hat die Duplikate 9781138180987 und 9781134129171
- Ritchie, Ron: Primary Design and Technology: A Prpcess for Learning, EAN bzw. ISBN: 9781853467370, hat die Duplikate 9781134129454 und 9781138163003
- Ritchie, Ron; Davies, Dan; Howe, Alan: Primary Design and Technology for the Future: Creativity, Culture and Citizenship, EAN bzw. ISBN: 9781853467387, hat die Duplikate 9781138161580 und 9781134129669
- Ackroyd, Judith; Barter-Boulton, Jo: Drama Lessons for Five to Eleven Year-Olds: A Practical Guide for Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467394, hat das Duplikat 9781136789403
- Bubb, Sara; Hoare, Pauline: Performance Management: Monitoring Teaching in the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9781853467400, hat die Duplikate 9781134130016 und 9781138166745
- Peer, Lindsay (Editor), and Reid, Gavin (Editor): Dyslexia-Successful Inclusion in the Secondary School. David Fulton Publishers . 2001., EAN bzw. ISBN: 9781853467424, hat die Duplikate 9781136627972, 9781136628047 und 9781138149335
- Baldock Peter Baldock; Peter Baldock: Regulating Early Years Services, EAN bzw. ISBN: 9781853467431, hat das Duplikat 9780367090708
- Arthur, James; Wright, Daniel: Teaching Citizenship in the Secondary School, EAN bzw. ISBN: 9781853467448, hat die Duplikate 9781134130573 und 9781138420588
- Sylvia McNamara; Gill Moreton; McNamara Sylvia: Changing Behaviour: Teaching Children with Emotional Behavioural Difficulties in Primary and Secondary Classrooms (Resource Materials for Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781853467455, hat die Duplikate 9781138149243, 9781136628252, 9781136628320 und 9781853463501
- Dean, Geoff: Challenging the More Able Language User, EAN bzw. ISBN: 9781853467479, hat die Duplikate 9781134130856, 9781138164048 und 9781853465178
- Hollins, Martin; Williams, Maggie; Whitby, Virginia: Progression in Primary Science: A Guide to the Nature and Practice of Science in Key Stages 1 and 2, EAN bzw. ISBN: 9781853467486, hat die Duplikate 9781134131136, 9781853464980 und 9781138178892
- Juliette Alban-Metcalfe; Alban-Metcalfe; John Alban-Metcalfe: Managing Attention Deficit/Hyperactivity Disorder in the Inclusive Classroom: Practical Strategies, EAN bzw. ISBN: 9781853467493, hat die Duplikate 9781138176393, 9781134131419 und 9781134131341
- Suggate, Jennifer; Davis, Andrew And Goulding, Maria: Mathematical Knowledge for Primary Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467509, hat die Duplikate 9781138651364, 9781317219002, 9781135165000, 9780203859643, 9781138651333, 9780415559232, 9780415559249, 9781853465598, 9781843124245 und 9781317219019
- Drake, Jane: Planning Children's Play and Learning in the Foundation Stage: How to Meet the Introduction Standards (Early Years S), EAN bzw. ISBN: 9781853467523, hat das Duplikat 9781843121510
- Wilson, Angela: Language Knowledge for Primary Teachers: A Guide to Textual, Grammatical and Lexical Study (Early years and primary), EAN bzw. ISBN: 9781853467530, hat das Duplikat 9781853466069
- Jones, Deborah; Hodson, Pam: Teaching Children to Write, EAN bzw. ISBN: 9781853467547, hat die Duplikate 9781134131693 und 9781138158436
- Berger, Ann and Henderson, Jean and Morris, Denise: Implementing the Literacy Hour for Pupils with Learning Difficulties (Resource Materials for Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781853467561, hat das Duplikat 9781134119097
- Keates, Anita: Dyslexia and Information and Communications Technology, Second Edition: A Guide for Teachers and Parents, EAN bzw. ISBN: 9781853467578, hat die Duplikate 9781134132256 und 9781138163133
- Sue Roffey, Terry O'reirdan: Young Children and Classroom Behaviour: Needs,Perspectives and Strategies, EAN bzw. ISBN: 9781853467585, hat die Duplikate 9781138166424, 9781134132539 und 9781853464461
- Sue Roffey; John Parry: Special Needs in the Early Years: Collaboration, Communication and Coordination, EAN bzw. ISBN: 9781853467592, hat das Duplikat 9781853466045
- Allen, Caroline: A Framework for Learning: For Adults with Profound and Complex Learning Difficulties, EAN bzw. ISBN: 9781853467608, hat die Duplikate 9781134132812, 9781134132744 und 9781138158245
- Christine MacIntyre: Enhancing Learning Through Play: A Development Perspective for Early Years Settings, EAN bzw. ISBN: 9781853467615, hat das Duplikat 9781138671270
- Ripley, kate: Inclusion for Children with Dyspraxia: A Handbook for Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467622, hat die Duplikate 9781138154094 und 9781136628887
- Lorenz, Stephanie: First Steps in Inclusion: A Handbook for Parents, Teachers, Governors and LEAs, EAN bzw. ISBN: 9781853467639, hat die Duplikate 9781134133093, 9781138157958 und 9781134133024
- Fox, Glenys: Supporting Children with Behaviour Difficulties: A Guide for Assistants in Schools, EAN bzw. ISBN: 9781853467646, hat die Duplikate 9781136607318, 9781136607301 und 9781138162167
- Jane Taylor: Handwriting : Multisensory Approaches to Assessing and Improving Handwriting Skills, EAN bzw. ISBN: 9781853467653, hat die Duplikate 9781138154605, 9781000107876 und 9781000159189
- Wallace, Belle; Bentley, Richard: Teaching Thinking Skills across the Middle Years: A Practical Approach for Children Aged 9-14, EAN bzw. ISBN: 9781853467677, hat die Duplikate 9781136629167 und 9781138159617
- Graham, Judith; Collins, Fiona M.: Historical Fiction for Children: Capturing the Past, EAN bzw. ISBN: 9781853467684, hat die Duplikate 9781134133376 und 9781138175679
- Jones, Jeff: Performance Management for School Improvement: A Practical Guide for Secondary Schools, EAN bzw. ISBN: 9781853467691, hat die Duplikate 9781134133659, 9781134133581 und 9781138162662
- Flavell, Liz: Preparing to Include Special Children in Mainstream Schools: A Practical Guide, EAN bzw. ISBN: 9781853467707, hat die Duplikate 9781134133932 und 9781138167322
- Eyre, Deborah; Lowe, Hilary: Curriculum Provision for the Gifted and Talented in the Secondary School, EAN bzw. ISBN: 9781853467721, hat die Duplikate 9781134134212, 9781138153134 und 9781853467714
- Dorchester Curriculum Group: Towards a for All: A Practical Guide For Developing An Inclusive For Pupils Attaining Significantly Below A, EAN bzw. ISBN: 9781853467738, hat die Duplikate 9781134134496, 9781138156661 und 9781134134427
- Sally Raymond: Supporting Dyslexic Pupils Across the Curriculum: Dragonfly Worksheets for Pupils 7-14, EAN bzw. ISBN: 9781853467745, hat die Duplikate 9781136629723, 9781138152489 und 9781136629655
- Barrow, Giles; Bradshaw, Emma; Newton, Trudi: Improving Behaviour and Raising Self-Esteem in the Classroom: A Practical Guide to Using Transactional Analysis, EAN bzw. ISBN: 9781853467752, hat die Duplikate 9781136610318 und 9781138147874
- Roffey, Sue: School Behaviour and Families: Frameworks for Working Together, EAN bzw. ISBN: 9781853467769, hat das Duplikat 9781134134779
- Margaret Mallett, Foreword: David Wray: The Primary English Encyclopedia (1st edition): The Heart of the Curriculum, EAN bzw. ISBN: 9781853467776, hat die Duplikate 9781138650275, 9781843123729, 9780415589529, 9780415589512, 9781134058068, 9781136631788, 9781138646766, 9781317232070 und 9780415451031
- Ayers, Harry; Prytys, Cesia: An A to Z Practical Guide to Emotional and Behavioural Difficulties, EAN bzw. ISBN: 9781853467783, hat die Duplikate 9781138160088, 9781138156029, 9781136607134, 9781134135059 und 9781843122661
- Byers Richard; Richard Rose; Richard Byers: Planning the Curriculum for Pupils with Special Educational Needs: A Practical Guide, EAN bzw. ISBN: 9781853467790, hat die Duplikate 9781136629938, 9781136630002 und 9781138149175
- Riddick, Barbara; Wolfe, Judith; Lumsdon, David: Dyslexia: A Practical Guide for Teachers and Parents (Resource Materials for Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781853467806, hat die Duplikate 9781136630286, 9781138152977 und 8601417558669
- Kenward, Helen: An Induction Manual for Newly Qualified and Returning Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467813
- Prestage, Stephanie; Perks, Pat: Teaching the National Strategy at Key Stage 3: A Practical Guide, EAN bzw. ISBN: 9781853467837, hat die Duplikate 9781134135615, 9781134135547 und 9781138159655
- Macintyre, Christine: Dyspraxia 5-11: a Practical Guide (David Fulton / Nasen), EAN bzw. ISBN: 9781853467844
- Grugeon, Elizabeth and Hubbard, Lorraine and Smith, Carol and Dawes, Lyn: Teaching Speaking Listening in the Primary School, EAN bzw. ISBN: 9781853467851, hat die Duplikate 9781138173873, 9781134135899, 9781843122555 und 9781135396701
- Hiatt, Kay; Rooke, Jonathan: Creativity and Writing Skills: Finding a Balance in the Primary Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781853467875, hat die Duplikate 9781134136179 und 9781138420298
- Mike Fleming: Starting Drama Teaching, EAN bzw. ISBN: 9781853467882, hat die Duplikate 9780415601344, 9781138207967, 9781138207974, 9781853462979, 9780415601337 und 9781136733116
- Heather Cooke, Cooke Heather: Passport to Professional Numeracy: Arithmetic and Statistics for Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467899
- Griffiths, Marion: Study Skills and Dyslexia in the Secondary School : A Practical Approach, EAN bzw. ISBN: 9781853467905, hat die Duplikate 9781138140035, 9781136630569 und 9781136630491
- Wearmouth, Janice: Special Educational Provision in the Context of Inclusion: Policy and Practice in Schools, EAN bzw. ISBN: 9781853467912, hat die Duplikate 9781136758744 und 9781136758737
- Mayes, Ann Shelton; Banks, Frank: Early Professional Development for Teachers, EAN bzw. ISBN: 9781853467929, hat die Duplikate 9781136630842 und 9781138171510
- Swanwick, Ruth; Knight, Pamela: Working with Deaf Children: Sign Bilingual Policy into Practice, EAN bzw. ISBN: 9781853467936, hat die Duplikate 9781138177864 und 9781134136735
- Watkinson, Anne: Assisting Learning and Supporting Teaching: a Practical Guide for the Teaching Assistant in the Classroom (the Essential Guides for Tas), EAN bzw. ISBN: 9781853467943, hat die Duplikate 9780415547109, 9781135176624 und 9781138414525
- Gary Mesibov; Marie Howley; Signe Naftel: Accessing the Curriculum for Pupils with Autistic Spectrum Disorders: Using the TEACCH Programme to Help Inclusion, EAN bzw. ISBN: 9781853467950, hat die Duplikate 9781138168145, 9781351577779, 9780415728201, 9780415728195, 9781317407201 und 9781317407218
- Barrow, Giles / Barrow Giles: Delivering Effective Behaviour Support in Schools: A Practical Guide (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781853467967, hat die Duplikate 9781136631122 und 9781136631191
- Griffiths, Fleur: Communication Counts: Speech and Language Difficulties in the Early Years, EAN bzw. ISBN: 9781853467974, hat die Duplikate 9781136794926, 9781136794933 und 9781138175044
- Kennard, Roy: Teaching Mathematically Able Children, EAN bzw. ISBN: 9781853467981, hat die Duplikate 9781138163836 und 9781136631405
- Hall, Deryn; Griffiths, Dominic; Haslam, Liz; Wilkin, Yvonne: Assessing The Needs Of Bilingual Pupils: Living In Two Languages (Resource Materials For Teachers), EAN bzw. ISBN: 9781853467998, hat die Duplikate 9781136613180, 9781138177529 und 9781853463327