Archiv für ISBNs beginnend mit 9781875327…
Sprache: Englisch
Das DieBuchSuche.ch Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.ch irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher in Englisch 9781875327 - Sprache
- Hill, Susan: Readers Theatre : Performing the Text, EAN bzw. ISBN: 9781875327010
- Hill, Susan: Raps and Rhymes, EAN bzw. ISBN: 9781875327034
- Ann & Johnny Baker: Raps Rhythms Maths, EAN bzw. ISBN: 9781875327072
- Green, Pamela (Editor), and Furniss, Elaine (Editor): The Literacy Connection : Language Learning Across the Curriculum (An Anthology), EAN bzw. ISBN: 9781875327096
- Hill, Susan, Hancock, Joelie: Reading and Writing Communities : Co-Operative Literacy Learning in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781875327126
- Green, Pamela / Siems, Ruth: A Matter of Fact: Using Factual Texts in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781875327133
- M. and Pigdon Woolley, Editor: Keith Pigdon, Editor: Marilyn Woolley: The Big Picture: Integrating Children's Learning, EAN bzw. ISBN: 9781875327140, hat das Duplikat 9780435087920
- Gordon, Gale: One Teacher's Classroom: Strategies for Successful Teaching and Learning, EAN bzw. ISBN: 9781875327157
- Hill, Susan: Games That Work: Co-operative Games and Activities for the Primary School Curriculum: Co-operative Games and Activities for the Primary School Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781875327164
- Introduction: Susan Hill: Jump for Joy : more raps and rhymes., EAN bzw. ISBN: 9781875327171
- Dot Walker, Pamela Brown, Debra Doyle (Editor), Joan Dalton (Foreword): Pathways to Co-Operation: Starting Points for Co-Operative Learning, EAN bzw. ISBN: 9781875327201
- Ann Baker, Johnny Baker: Developing Thinking Skills: Using Children's Literature, EAN bzw. ISBN: 9781875327249
- Brian Cambourne: Responsive Evaluation (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327287
- Hill, Susan, O'Loughlin, Jane: Book Talk: Collaborative Response to Literature, EAN bzw. ISBN: 9781875327331
- Allard, Andrea, Wilson, Jeni: Gender Dimensions: Developing Interpersonal Skills in the Classroom, EAN bzw. ISBN: 9781875327348
- Murdoch, Kath: Integrating Socially (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327362
- Centre, Gordon Community Children's: Playing for Keeps (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327386
- Bouffler, Chrys: Spelling (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327454
- Jennings, Claire and Shepherd, Julie: LITERACY THE KEY LEARNING AREAS Successful Classroom Strategies, EAN bzw. ISBN: 9781875327461
- Murdoch, Kath: Classroom Connections: Strategies for Integrated Learning (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327485
- Sukarna, Debbie: Planning Curriculum Connections (Spiral), EAN bzw. ISBN: 9781875327492
- Hill, Susan: Guiding Literacy Learners: Focus on Literacy (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9781875327522, hat das Duplikat 9781571103277
- Liz Simons: Literacy Activities for Small Groups, EAN bzw. ISBN: 9781875327546
- Hornsby, David: A Closer Look at Guided Reading, EAN bzw. ISBN: 9781875327553