Archiv für ISBNs beginnend mit 9789087902…
Sprache: Holländisch
Land: Niederlande
Das DieBuchSuche.ch Archiv enthält alle Bücher, die bei DieBuchSuche.ch irgendwann einmal gefunden wurden und die über eine ISBN bzw. EAN verfügen.
Damit diese zugänglich sind, werden diese Bücher hier unter Angabe der ISBN aufgelistet. Klicken Sie auf die Nummer um weitere Möglichkeiten zu sehen.
Sobald in dem gewählten Nummernkreis nicht mehr zu viele Bücher enthalten sind, werden die Autoren und Buchtitel angezeigt. Dann können Sie auf den Titel klicken um die dazugehörgen Archiveinträge (z.B. Preisverlauf) zu sehen und auch aktuell verfügbare Bücher dazu anzuzeigen.
Bücher aus Niederlande 9789087902 - Land
- Rosalind E. Hurworth: Teaching Qualitative Research, Cases and Issues, EAN bzw. ISBN: 9789087902049, hat das Duplikat 9789087902032
- D. Campos: Expanding Waistlines, An Educator's Guide to Childhood Obesity, EAN bzw. ISBN: 9789087902070, hat das Duplikat 9789087902063
- Shel, Tammy A.: The Ethics of Caring: Bridging Pedagogy and Utopia (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902100, hat das Duplikat 9789087902094
- Nolan, Kathleen T.: How Should I Know? Preservice Teachers' Images of Knowing (by Heart ) in Mathematics and Science, Preservice Teachers' Images of Knowing by Heart in Mathematics and Science, EAN bzw. ISBN: 9789087902131, hat das Duplikat 9789087902124
- Locke, Terry: Resisting Qualifications Reforms in New Zealand: The English Study Design as Constructive Dissent (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9789087902155
- Sous la direction de: C Kapitzke, Sous la direction de: M. A. Peters: Global Knowledge Cultures (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9789087902186
- Sous la direction de: Cushla Kapitzke, Sous la direction de: Michael A. Peters: Global Knowledge Cultures (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9789087902193
- Underwood, Kathryn: The Construction of Disability in Our Schools: Teacher and Parent Perspectives on the Experience of Labelled Students (Studies in Inclusive Education), EAN bzw. ISBN: 9789087902216, hat das Duplikat 9789087902209
- Roth, Wolff-Michael: In Search of Meaning and Coherence: A Life in Research (Cultural Perspectives in Science Education), EAN bzw. ISBN: 9789087902230
- Sous la direction de: Xiufeng Liu: Great Ideas in Science Education: Case Studies of Noted Living Science Educators (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902278, hat das Duplikat 9789087902261
- Moss, Julianne (edt); Moss, Julianne: Researching Education: Visually - Digitally - Spatially (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9789087902315
- Editor: Julianna Moss: Researching Education, Visually - Digitally - Spatially, EAN bzw. ISBN: 9789087902322
- Andrew Gibbons: The Matrix Ate My Baby (Educational Futures Rethinking Theory and Practice), EAN bzw. ISBN: 9789087902353, hat das Duplikat 9789087902346
- Professor William F Pinar: Intellectual Advancement Through Disciplinarity: Verticality and Horizontality in Curriculum Studies (Transgressions - Cultural Studies and Education), EAN bzw. ISBN: 9789087902377, hat das Duplikat 9789087902360
- Kalekin-Fisman, Devorah;Schneider, Karlheinz: Radicals in Sprite of Themselves: Ultra-Orthodox Women Working Outside the Haredi Community, EAN bzw. ISBN: 9789087902407, hat das Duplikat 9789087902391
- Sous la direction de: Erkki Pehkonen, Sous la direction de: Maija Ahtee, Sous la direction de: Jari Lavonen: How Finnslearn Mathematics and Science (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9789087902421
- Editor: Erkki Pehkonen, Editor: Maija Ahtee, Editor: Jari Lavonen: How Finnslearn Mathematics and Science, EAN bzw. ISBN: 9789087902438
- Sous la direction de: Petra Ponte, Sous la direction de: Ben Smit: The Quality of Practitioner Research (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902469, hat das Duplikat 9789087902452
- Editor: Richard Coll, Editor: Neil Taylor: Science Education in Context, An International Examination of the Influence of Context on Science Curricula Development and Implementation, EAN bzw. ISBN: 9789087902483, hat das Duplikat 9789087902476
- Editor: Brian Hand: Science Inquiry, Argument and Language, A Case for the Science Writing Heuristic, EAN bzw. ISBN: 9789087902513, hat das Duplikat 9789087902506
- Sous la direction de: Dr Hans De Wit: The Dynamics of International Student Circulation in a Global Context (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902599, hat das Duplikat 9789087902582
- Sous la direction de: H Middleton: Researching Technology Education (Paperback), EAN bzw. ISBN: 9789087902605
- Sous la direction de: Stephanie Springgay, Sous la direction de: Rita Irwin, Sous la direction de: Carl Leggo: Being with A/R/Tography (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9789087902636, hat das Duplikat 9789087902629
- Editor: J. Houtsonen, Editor: A. Antikainen: Symbolic Power in Cultural Contexts, Uncovering Social Reality, EAN bzw. ISBN: 9789087902650, hat das Duplikat 9789087902643
- Sous la direction de: Ray Land, Sous la direction de: Jan Meyer, Sous la direction de: Jan Smith: Threshold Concepts within the Disciplines (Educational Futures: Rethinking Theory and Practice), EAN bzw. ISBN: 9789087902681, hat das Duplikat 9789087902674
- Sous la direction de: Carlos Alberto Torres, Sous la direction de: Pedro A. Noguera: Social Justice Education for Teachers: Paulo Freire and the Possible Dream, EAN bzw. ISBN: 9789087902704, hat das Duplikat 9789087902698
- Sous la direction de: Richard Duschl, Sous la direction de: Richard Grandy: Teaching Scientific Inquiry: Recommendations for Research and Implementation, EAN bzw. ISBN: 9789087902711
- Sous la direction de: Richard A Duschl, Sous la direction de: Professor of Philosophy Richard E Grandy: Teaching Scientific Inquiry (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902728
- Wexler, Philip: Symbolic Movement: Critique and Spirituality in Sociology of Education (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9789087902742, hat das Duplikat 9789087902735
- Dei, George J. Sefa: Racists Beware: Uncovering Racial Politics in Contemporary Society (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902773, hat das Duplikat 9789087902766
- Sous la direction de: Nicola Yelland, Sous la direction de: Greg A. Neal, Sous la direction de: Eva Dakich: Rethinking Education with ICT: New Directions for Effective Practices, EAN bzw. ISBN: 9789087902803, hat das Duplikat 9789087902797
- Stonebanks, Christopher D.: James Bay Cree Students and Higher Education (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902827, hat das Duplikat 9789087900304
- Avanti: Israel Scheffler, a cura di: Leonard Waks: Leaders in Philosophy of Education: Intellectual Portraits, EAN bzw. ISBN: 9789087902872
- Editor: Anne Phelan, Editor: Jennifer Sumsion: Critical Readings in Teacher Education, provoking Absences, EAN bzw. ISBN: 9789087902896
- Sous la direction de: Anne Phelan, Sous la direction de: Jennifer Sumsion: Critical Readings in Teacher Education (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902902
- Kelly, Patricia: Towards Globo Sapiens (Hardcover), EAN bzw. ISBN: 9789087902933, hat das Duplikat 9789087902926
- Quintero, Elizabeth: Refugee and Immigrant Family Voices (Hardback), EAN bzw. ISBN: 9789087902964, hat das Duplikat 9789087902957
- Wineberg, Timothy W.: Professional Care and Vocation: Cultivating Ethical Sensibilities in Teaching (Professional Learning), EAN bzw. ISBN: 9789087902995, hat das Duplikat 9789087902988