DieBuchSuche - die Suchmaschine für alle Bücher.
Wir suchen aus über 100 Shops für Sie jetzt die besten Angebote - bitte etwas Geduld…
- Versandkosten nach Schweiz (ändern auf AUT, DEU, CHE, CHE, ITA, FRA, LIE, GBR, USA)
Voreinstellungen anlegen

Alle Bücher für 9780080550428 - jedes Angebot vergleichen

Aus dem Archiv:
9780080550428 - Ruth Rentschler;Anne-Marie Hede: Museum Marketing - Buch

Ruth Rentschler;Anne-Marie Hede (?):

Museum Marketing (?)

Lieferung erfolgt aus/von: DeutschlandBuch ist in englischer SpracheNeuware, neues BuchEBook, E-Book, elektronisches BuchArtikel zum herunterladen
ISBN:

9780080550428 (?) bzw. 0080550428

, in Englisch, Pergamon; Pergamon Press, Vereinigte Staaten von Amerika, neu, E-Book, elektronischer Download
zzgl. Versandkosten
Competing in the global marketplace, Competing in the global marketplace
Kategorie: eBooks > Belletristik > Erzählungen
Schlüsselwörter: KOMMUNIKATION,BUCHHANDEL ,BIBLIOTHEKSWESEN ,MUSEUMS MUSEOLOGY ,SALES MARKETING ,MEDIEN
Daten vom 20.03.2016 09:56h
ISBN (andere Schreibweisen): 0-08-055042-8, 978-0-08-055042-8
Aus dem Archiv:
9780080550428 - Ruth Rentschler#Anne-Marie Hede: Museum Marketing - Buch

Ruth Rentschler#Anne-Marie Hede (?):

Museum Marketing (?)

Lieferung erfolgt aus/von: SchweizBuch ist in deutscher SpracheNeuware, neues BuchEBook, E-Book, elektronisches Buch
ISBN:

9780080550428 (?) bzw. 0080550428

, in Deutsch, Pergamon; Pergamon Press, Vereinigte Staaten von Amerika, neu, E-Book
zzgl. Versandkosten, Sofort per Download lieferbar
Competing in the global marketplace, Museums have moved from a product to a marketing focus within the last ten years. This has entailed a painful reorientation of approaches to understanding visitors as 'customers'; new ways of fundraising and sponsorship as government funding decreases; and grappling with using the internet for marketing. This book brings the latest in marketing thinking to bear on the museum sector taking into account both the commercial issues and social mission it involves. Carefully structured to be highly accessible the book offers: * A contemporary and relevant and global approach to museum marketing written by authors in Britain, Australia, the United States, and Asia * An approach that reflects the particular challenges museums of varying sizes face when seeking to market an experience to a diverse set of stakeholders: audience; funders; sponsors and government. * A particular focus on museum marketing in the 'Information Age'* Major case studies at the beginning and end of each section of the book, and smaller case studies within chapters The hugely experienced author team, includes both leading academics and practitioners to ensure the book has broad appeal and is both relevant, innovative and progressive in approach. It will be essential reading for students in museum studies, non-profit marketing, and arts management and marketing. It will also be equally relevant for professionals working in and managing museums and galleries, heritage attractions and ministries of arts. * The most up-to-date treatment of marketing museums with a global approach* Blend of academic and practitioner expertise to appeal to students and professionals seeking a contemporary and relevant approach* Features a range of international case studies that demonstrate the museum experience and draw out the particular challenges that museums and galleries of varying sizes and types face in the global marketplace
Mehr…
Kategorie: eBooks / Fremdsprachige eBooks / Englische eBooks / Ratgeber & Freizeit / Business & Karriere
Schlüsselwörter: eBooks
Daten vom 20.03.2016 09:56h
ISBN (andere Schreibweisen): 0-08-055042-8, 978-0-08-055042-8

9780080550428

Finden Sie alle lieferbaren Bücher zur ISBN-Nummer 9780080550428 einfach und schnell und können die Preise vergleichen und sofort bestellen.

Lieferbare Raritäten, Sonderausgaben, Restposten und gebrauchte Bücher sowie antiquarische Bücher des Titels "Museum Marketing" von Ruth Rentschler;Anne-Marie Hede werden vollständig erfasst.

kräutermarie zwergenstübchen backbuch