Von dem Buch ABSTRACT - pocket laboratory for the future: Abstract No. 11 - The Allure of the New - On the Myth of Innovation. Hrsg.: W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG. Hrsg.: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

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ABSTRACT - pocket laboratory for the future: Abstract No. 11 - The Allure of the New - On the Myth of Innovation. Hrsg.: W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG. Hrsg.: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich100%: Achermann, Simone / Sigrist, Stephan / Folkers, Gerd / Sigrist, Stephan / Varnholt, Burkhard / Folkers, Gerd / Gassmann, Oliver / Abel, Günter / Rinderknecht, Frank M. / Grassegger, Hannes / Peach, Sevil / Jaeggi, Marcel / Fisher, Mark / Sigrist, Stephan: ABSTRACT - pocket laboratory for the future: Abstract No. 11 - The Allure of the New - On the Myth of Innovation. Hrsg.: W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG. Hrsg.: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich (ISBN: 9783038238706) 2013, Erstausgabe, in Englisch, Taschenbuch.
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Die Demokratisierung Gesundheit. Bd.3 - Wie offene Innovationsmodelle den Forschungsplatz und das Gesundheitssystem Schweiz verbessern können32%: Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann, Elvan Kut, Sebastian Ulbrich, Sandra Willi, W.I.R.E.. dem W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Collegium Helveticum Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich: Die Demokratisierung Gesundheit. Bd.3 - Wie offene Innovationsmodelle den Forschungsplatz und das Gesundheitssystem Schweiz verbessern können (ISBN: 9783038236573) 2011, Erstausgabe, in Deutsch, Bände: 1-3, Broschiert.
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ABSTRACT - pocket laboratory for the future: Abstract No. 11 - The Allure of the New - On the Myth of Innovation. Hrsg.: W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG. Hrsg.: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich
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9783038236573 - Stephan Sigrist: Die Demokratisierung der Gesundheit. Bd.3 - Wie offene Innovationsmodelle den Forschungsplatz und das Gesundheitssystem der Schweiz verbessern können
Stephan Sigrist

Die Demokratisierung der Gesundheit. Bd.3 - Wie offene Innovationsmodelle den Forschungsplatz und das Gesundheitssystem der Schweiz verbessern können

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Die Demokratisierung der Gesundheit. Bd.3: Das Gesundheitssystem ist im Umbruch: Immer mehr Anbieter positionieren sich im Markt, gleichzeitig stellen Patienten und Gesundheitskonsumenten neue Anforderungen. Prozesse, nicht Produkte stehen im Zentrum. Band 1 befasst sich mit den Netzwerken im Gesundheitssystem und analysiert die Strategie der Anbieter sowie deren Rolle und Vertrauensposition in Krankheitsund Gesundheitsfragen. Band 2 befasst sich mit den Fortschritten im Bereich der molekularen Diagnostik und dezentralen Strukturen, zeigt, wie dadurch der Mensch als Kunde oder Patient mit seinen veränderten Werten in den Mittelpunkt gestellt wird und welche Konsequenzen sich daraus ergeben. Band 3 diskutiert die freie Publikation wissenschaftlicher Daten und Ergebnisse klinischer Studien. Im Fokus stehen Chancen und Grenzen von offenen Innovationsmodellen. Buch.
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9783038236573 - Sigrist: / W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG / Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich | Die Demokratisierung der Gesundheit -
Sigrist

/ W.I.R.E. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG / Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich | Die Demokratisierung der Gesundheit -

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Das Gesundheitssystem ist im Umbruch: Immer mehr Anbieter positionieren sich im Markt, gleichzeitig stellen Patienten und Gesundheitskonsumenten neue Anforderungen. Prozesse, nicht Produkte stehen im Zentrum. Band 1 befasst sich mit den Netzwerken im Gesundheitssystem und analysiert die Strategie der Anbieter sowie deren Rolle und Vertrauensposition in Krankheitsund Gesundheitsfragen. Band 2 befasst sich mit den Fortschritten im Bereich der molekularen Diagnostik und dezentralen Strukturen, zeigt, wie dadurch der Mensch als Kunde oder Patient mit seinen veränderten Werten in den Mittelpunkt gestellt wird und welche Konsequenzen sich daraus ergeben. Band 3 diskutiert die freie Publikation wissenschaftlicher Daten und Ergebnisse klinischer Studien. Im Fokus stehen Chancen und Grenzen von offenen Innovationsmodellen.
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9783038238706 - Simone Achermann; Stephan Sigrist; Gerd Folkers: Abstract No. 11 - The Allure of the New
Simone Achermann; Stephan Sigrist; Gerd Folkers

Abstract No. 11 - The Allure of the New

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On the Myth of Innovation. Hrsg.: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG. Hrsg.: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich, Innovation is thought of as the prerequisite for economic growth and prosperity.Our striving for constant renewal leads to the assumption that we areliving in a Golden Age of innovation. Its true that a constant stream of newproducts is being launched on the market. However, quite a few of the thingspromoted to us as pioneering breakthroughs are mere pseudo-innovations existing products polished up by a bit of marketing. Innovation has degeneratedinto a buzzword. What it is, or how it can be measured, escapes our knowledge.And how to create it by targeted means is quite beyond us. Its time, then,to examine the allure of the new and the myth of innovation critically, butforesightedly.How do we arrive at genuine innovation? What can be described in thoseterms? What can countries and companies do to support the breakthrough ofinnovations that will bring progress to a society that rejects them, possibly outof idleness? What role does regulation play in innovation? How can interiordesign stimulate our creativity? How many types of creativity are there? Andwhat is the current retro-chic in society and music all about?ABSTRAKT No11 goes in search of answers with economist Oliver Gassmann, automotive pioneer Frank M. Rinderknecht, philosopher Günter Abel, music journalist Mark Fisher and interior designer Sevil Peach.
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9783038238706 - Simone Achermann: Abstract No. 11 - The Allure of the New
Symbolbild
Simone Achermann

Abstract No. 11 - The Allure of the New (2013)

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Neuware - Innovation is thought of as the prerequisite for economic growth and prosperity. Our striving for constant renewal leads to the assumption that we are living in a Golden Age of innovation. It s true that a constant stream of new products is being launched on the market. However, quite a few of the things promoted to us as pioneering breakthroughs are mere pseudo-innovations existing products polished up by a bit of marketing. Innovation has degenerated into a buzzword. What it is, or how it can be measured, escapes our knowledge. And how to create it by targeted means is quite beyond us. It s time, then, to examine the allure of the new and the myth of innovation critically, but foresightedly. How do we arrive at genuine innovation What can be described in those terms What can countries and companies do to support the breakthrough of innovations that will bring progress to a society that rejects them, possibly out of idleness What role does regulation play in innovation How can interior design stimulate our creativity How many types of creativity are there And what is the current retro-chic in society and music all about ABSTRAKT No11 goes in search of answers with economist Oliver Gassmann, automotive pioneer Frank M. Rinderknecht, philosopher Günter Abel, music journalist Mark Fisher and interior designer Sevil Peach. 146 pp. Englisch.
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9783038238706 - Simone Achermann: Abstract No. 11 - The Allure of the New
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Simone Achermann

Abstract No. 11 - The Allure of the New (2013)

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Neuware - Innovation is thought of as the prerequisite for economic growth and prosperity. Our striving for constant renewal leads to the assumption that we are living in a Golden Age of innovation. It s true that a constant stream of new products is being launched on the market. However, quite a few of the things promoted to us as pioneering breakthroughs are mere pseudo-innovations existing products polished up by a bit of marketing. Innovation has degenerated into a buzzword. What it is, or how it can be measured, escapes our knowledge. And how to create it by targeted means is quite beyond us. It s time, then, to examine the allure of the new and the myth of innovation critically, but foresightedly. How do we arrive at genuine innovation What can be described in those terms What can countries and companies do to support the breakthrough of innovations that will bring progress to a society that rejects them, possibly out of idleness What role does regulation play in innovation How can interior design stimulate our creativity How many types of creativity are there And what is the current retro-chic in society and music all about ABSTRAKT No11 goes in search of answers with economist Oliver Gassmann, automotive pioneer Frank M. Rinderknecht, philosopher Günter Abel, music journalist Mark Fisher and interior designer Sevil Peach. 146 pp. Englisch.
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9783038236573 - Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann, Elvan Kut, Sebastian Ulbrich, Sandra Willi, W.I.R.E.. dem W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Collegium Helveticum Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich: Die Demokratisierung Gesundheit - Band 3 | / / .
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Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann, Elvan Kut, Sebastian Ulbrich, Sandra Willi, W.I.R.E.. dem W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Collegium Helveticum Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich

Die Demokratisierung Gesundheit - Band 3 | / / .

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9783038236573 - Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann, Elvan Kut, Sebastian Ulbrich, Sandra Willi, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich: Die Demokratisierung Gesundheit: Band 3: Wie offene Innovationsmodelle den Forschungsplatz und das Gesundheitssystem Schweiz verbessern können
Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann, Elvan Kut, Sebastian Ulbrich, Sandra Willi, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich

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9783038236573 - Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann: Die Demokratisierung der Gesundheit
Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Markus Kaufmann

Die Demokratisierung der Gesundheit (2011)

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9783038238706 - Simone Achermann, Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich, Vorwort: Stephan Sigrist, Mitwirkende: Stephan Sigrist, Vorwort: Gerd Folkers,: Abstract No. 11 - The Allure of the New: On the Myth of Innovation (ABSTRACT - pocket laboratory for the future)
Simone Achermann, Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich, Vorwort: Stephan Sigrist, Mitwirkende: Stephan Sigrist, Vorwort: Gerd Folkers,

Abstract No. 11 - The Allure of the New: On the Myth of Innovation (ABSTRACT - pocket laboratory for the future) (2013)

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9783038238706 - Simone Achermann, Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich, Vorwort: Stephan Sigrist, Mitwirkende: Stephan Sigrist, Vorwort: Gerd Folkers,: Abstract No. 11 - The Allure of the New: On the Myth of Innovation (ABSTRACT - pocket laboratory for the future)
Simone Achermann, Stephan Sigrist, Gerd Folkers, Herausgeber: W.I.R.E.. dem Think Tank der Bank Sarasin & Cie AG, Herausgeber: Collegium Helveticum d. ETH Universität Zürich, Vorwort: Stephan Sigrist, Mitwirkende: Stephan Sigrist, Vorwort: Gerd Folkers,

Abstract No. 11 - The Allure of the New: On the Myth of Innovation (ABSTRACT - pocket laboratory for the future) (2013)

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