Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context
14 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 4.31 (€ 4.40)¹ (vom 20.10.2020)Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2018)
ISBN: 9783319870069 bzw. 3319870068, vermutlich in Englisch, Springer, Taschenbuch, neu.
This book engages with the dynamic intersection of several domains such as philosophy, psychology, sociology, and pedagogy, in order to critically analyze and reinvent our understanding of curriculum. The chapters raise important questions such as: what are the conditions of possibility for a living curriculum in which Eros and intellect (or reason and intuition) are not separated? How is it possible to escape ideology that keeps us bound to defunct categories? What are the ingredients of an inquiry that is able to grasp curriculum as an expanding interpersonal movement? How do the teacher-learner ensemble get creatively constituted beyond obstructive dualities? How can we reinvent meaning in curriculum without totalization? Which indigenous understandings can be recovered in order to reinvent curriculum with greater relevance for diverse peoples? This volume addresses elements of reason, nonreason, becoming, dissipation, violence, uncertainty, transcendence, love, and death in order to come to a critical understanding of the relationship between knowledge and knower from these multiple perspectives. Taschenbuch, 04.08.2018.
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context
ISBN: 9783319870069 bzw. 3319870068, vermutlich in Englisch, Springer Shop, Taschenbuch, neu.
This book engages with the dynamic intersection of several domains such as philosophy, psychology, sociology, and pedagogy, in order to critically analyze and reinvent our understanding of curriculum. The chapters raise important questions such as: what are the conditions of possibility for a living curriculum in which Eros and intellect (or reason and intuition) are not separated? How is it possible to escape ideology that keeps us bound to defunct categories? What are the ingredients of an inquiry that is able to grasp curriculum as an expanding interpersonal movement? How do the teacher-learner ensemble get creatively constituted beyond obstructive dualities? How can we reinvent meaning in curriculum without totalization? Which indigenous understandings can be recovered in order to reinvent curriculum with greater relevance for diverse peoples? This volume addresses elements of reason, nonreason, becoming, dissipation, violence, uncertainty, transcendence, love, and death in order to come to a critical understanding of the relationship between knowledge and knower from these multiple perspectives. Soft cover.
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2018)
ISBN: 3319870068 bzw. 9783319870069, vermutlich in Englisch, Springer International Publishing, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context als eBook von Kaustuv Roy
ISBN: 9783319611068 bzw. 3319611062, in Deutsch, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2018)
ISBN: 9783319870069 bzw. 3319870068, in Englisch, 252 Seiten, Palgrave Macmillan, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Von Händler/Antiquariat, preigu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context
ISBN: 9783319611068 bzw. 3319611062, in Deutsch, Springer Shop, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2017)
ISBN: 9783319611068 bzw. 3319611062, in Deutsch, Palgrave Macmillan, Palgrave Macmillan, Palgrave Macmillan, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2017)
ISBN: 9783319611051 bzw. 3319611054, in Englisch, 252 Seiten, Palgrave Macmillan, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.de.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Rethinking Curriculum in Times of Shifting Educational Context (2018)
ISBN: 9783319870069 bzw. 3319870068, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen