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ISBN: 9783527503032
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Hinter jedem Menschen steckt ein Netz: Verkaufen mit Empfehlungsmarketing (2007)
DE HC US FE
ISBN: 9783527503032 bzw. 352750303X, in Deutsch, 226 Seiten, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, gebundenes Buch, gebraucht, Erstausgabe.
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Von Händler/Antiquariat, fc-libro.
Gebundene Ausgabe, Ausgabe: 1. Auflage, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Verkaufsrang: 1083914.
Von Händler/Antiquariat, fc-libro.
Gebundene Ausgabe, Ausgabe: 1. Auflage, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Verkaufsrang: 1083914.
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Hinter jedem Menschen steckt ein Netz: Verkaufen mit Empfehlungsmarketing (2007)
DE HC NW FE
ISBN: 9783527503032 bzw. 352750303X, in Deutsch, 226 Seiten, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.
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Von Händler/Antiquariat, surfmausl.
Gebundene Ausgabe, Ausgabe: 1. Auflage, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Verkaufsrang: 1789080.
Von Händler/Antiquariat, surfmausl.
Gebundene Ausgabe, Ausgabe: 1. Auflage, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, Verkaufsrang: 1789080.
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Hinter jedem Menschen steckt ein Netz: Verkaufen mit Empfehlungsmarketing (2007)
DE HC
ISBN: 9783527503032 bzw. 352750303X, in Deutsch, Wiley-VCH Verlag GmbH & Co. KGaA, gebundenes Buch.
Von Händler/Antiquariat, Hase-Sieghardis-Shop [59678743], Cremlingen, NS, Germany.
226 Seiten gebundene Ausgabe 2007 im Weley-VCH Verlag - ohne Schutzumschlag - eine Buchseite hat Knick in der oberen Einbandecke - sonst tadellos - kein Mängelexemplar 1403721 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 422.
226 Seiten gebundene Ausgabe 2007 im Weley-VCH Verlag - ohne Schutzumschlag - eine Buchseite hat Knick in der oberen Einbandecke - sonst tadellos - kein Mängelexemplar 1403721 Sprache: Deutsch Gewicht in Gramm: 422.
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Hinter Jedem Menschen Steckt Ein Netz: Verkaufen Mit Empfehlungsmarketing (German Edition) (2007)
DE HC US
ISBN: 9783527503032 bzw. 352750303X, in Deutsch, 226 Seiten, Wiley-VCH Verlag GmbH, gebundenes Buch, gebraucht.
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Von Händler/Antiquariat, Serendipity UnLtd.
Behind every human is a network that - used correctly - allows for an explosive increase in sales, if the seller and service provider know the tricks. Then they move up from a simple dialogue with the client to the unexpected depths of the global Internet. Stephan Magnus develops the steps to success. As a first step, readers use the clients' networks so as to gather recommendations for normal sales. They learn how to pursue this and so expand sales. Next, the network or networks work on their own. The publicity is autonomous. Viral marketing begins. Sales and marketing professionals learn here the laws of social networks and how they can be used to their advantage. And that is not all! After all, what could be a better place for networks than the largest network of them all, the Internet? What is generally labeled Web 2.0, i.e. the blogs, wikis, podcasts and social software like openBC give sales a completely new leverage. The ultimate aim is to be an attractor on the Net, a node that attracts networks like a magnet. The clients come and take over the task of recommendations for themselves. Hardcover, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH, Wiley-VCH Verlag GmbH, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH.
Von Händler/Antiquariat, Serendipity UnLtd.
Behind every human is a network that - used correctly - allows for an explosive increase in sales, if the seller and service provider know the tricks. Then they move up from a simple dialogue with the client to the unexpected depths of the global Internet. Stephan Magnus develops the steps to success. As a first step, readers use the clients' networks so as to gather recommendations for normal sales. They learn how to pursue this and so expand sales. Next, the network or networks work on their own. The publicity is autonomous. Viral marketing begins. Sales and marketing professionals learn here the laws of social networks and how they can be used to their advantage. And that is not all! After all, what could be a better place for networks than the largest network of them all, the Internet? What is generally labeled Web 2.0, i.e. the blogs, wikis, podcasts and social software like openBC give sales a completely new leverage. The ultimate aim is to be an attractor on the Net, a node that attracts networks like a magnet. The clients come and take over the task of recommendations for themselves. Hardcover, Label: Wiley-VCH Verlag GmbH, Wiley-VCH Verlag GmbH, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley-VCH Verlag GmbH.
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Hinter jedem Menschen steckt ein Netz (2007)
DE US
ISBN: 9783527503032 bzw. 352750303X, in Deutsch, 226 Seiten, Wiley VCH, gebraucht.
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Von Händler/Antiquariat, medimops Outlet.
Relié, Label: Wiley VCH, Wiley VCH, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley VCH.
Von Händler/Antiquariat, medimops Outlet.
Relié, Label: Wiley VCH, Wiley VCH, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2007-10-10, Studio: Wiley VCH.
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