Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Marketing Today: a Basic Approach By - 15 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 2.09 (€ 2.14)¹ (vom 03.10.2016)Marketing Today
ISBN: 9780155550810 bzw. 0155550810, in Englisch, Houghton Mifflin Harcourt P, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Better World Books Ltd.
Houghton Mifflin Harcourt P. Used - Good. Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside. 100% Money Back Guarantee. Your purchase also supports literacy charities.
Marketing Today: A Basic Approach (1981)
ISBN: 9780155550896 bzw. 0155550896, in Englisch, Thomson Learning, gebundenes Buch.
Von Händler/Antiquariat, Anybook Ltd.
Thomson Learning, 1981. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In poor condition, suitable as a reading copy. No dust jacket.
Marketing today: A basic approach (1977)
ISBN: 9780155550865 bzw. 0155550861, in Englisch, Harcourt Brace Jovanovich, gebraucht.
"Good Highlighting, some pages crinkled from water moisture." We have 1.5 million books to choose from -- Ship within 48 hours -- Satisfaction Guaranteed!
Marketing Today: a Basic Approach (1977)
ISBN: 9780155550865 bzw. 0155550861, in Englisch, 2. Ausgabe, Harcourt Brace Jovanovich, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Bank of Books, CA, Ventura, [RE:4].
"Good Highlighting, some pages crinkled from water moisture." We have 1.5 million books to choose from--Ship within 48 hours--Satisfaction Guaranteed! Unknown Binding, 2nd ed.
Marketing Today (1973)
ISBN: 9780155550810 bzw. 0155550810, in Englisch, Harcourt Brace Jovanovich, Vereinigte Staaten von Amerika, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, BookHolders.
[ Edition: first ]. Fair Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] [ Broken Seams: YES ] Publisher: Houghton Mifflin Harcourt P Pub Date: 7/1/1973 Binding: Hardcover Pages: 788.
Marketing Today: A Basic Approach (1977)
ISBN: 9780155550865 bzw. 0155550861, in Englisch, HBJ College & School Division, gebraucht.
Tanning to edges. EXCELLENT value for money and ready for dispatch. Delivery normally within 3/4 days. Our reputation is built on our Speedy Delivery Service and our Customer Service Team.
Marketing Today (1973)
ISBN: 9780155550810 bzw. 0155550810, in Englisch, Houghton Mifflin Harcourt P, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, BookHolders, MD, College Park, [RE:5].
[ No Hassle 30 Day Returns ] [ Broken Seams: YES ] [ Edition: first ] Publisher: Houghton Mifflin Harcourt P Pub Date: 7/1/1973 Binding: Hardcover Pages: 788. Other, first.
Marketing Today: a Basic Approach (1977)
ISBN: 9780155550865 bzw. 0155550861, in Englisch, 2. Ausgabe, Harcourt Brace Jovanovich, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Bank of Books, CA, Ventura, [RE:4].
We have 1.5 million books to choose from--Ship within 48 hours--Satisfaction Guaranteed! Unknown Binding, 2nd ed.
Marketing Today: A Basic Approach (1981)
ISBN: 9780155550896 bzw. 0155550896, in Englisch, Thomson Learning, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Robinson Street Books, IOBA.
US: Thomson Learning. Hardcover. 0155550896 THIRD EDITION. Very good. * . Very Good. 1981.
Marketing Today: A Basic Approach (1973)
ISBN: 9780155550810 bzw. 0155550810, in Englisch, Harcourt Brace Jovanovich, gebundenes Buch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, Melissa Cimicata, Ca, Pasadena, [RE:4].
716 p. Audience: General/trade. Hard cover.