Action Learning in SchoolsReframing teachers' professional learning and development
Ein Angebot gefunden

Bester Preis: Fr. 29.60 ( 30.27)¹ (vom 05.03.2022)
Aus dem Archiv:
1
9780203537336 - Action Learning in SchoolsReframing teachers' professional learning and development

Action Learning in SchoolsReframing teachers' professional learning and development

Lieferung erfolgt aus/von: Neuseeland EN NW

ISBN: 9780203537336 bzw. 0203537335, in Englisch, Routledge, neu.

Fr. 29.96 (NZ$ 48.79)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Neuseeland, In Stock.
Teaching is becoming increasingly complex in the 21st Century creating a need for more sophisticated frameworks to support teachers professional learning. Action learning is one such framework and has been used for workplace learning in business settings for many years. It is now becoming increasingly popular in school and university settings but it is often misunderstood. This book clarifies what action learning is linking key concepts to illustrate that it is not merely a process but a dynamic interaction between professional learning communities leadership and change. The book brings together more than a decade of the authors research in school-based action learning. Rich and diverse the research draws on more than 100 case studies of action learning by teams of teachers in schools. The authors: provide practical advice on how to initiate and sustain action learning; explain the interaction between action learning teacher development professional learning community building leadership and change; and illustrate how action learning can link to classroom practice so closely that it becomes part of what teachers do rather than an added impost. Addressing the highs and lows the successes and failures and their underlying causes Action Learning in Schools provides insights into theories of cooperation innovation leadership and community formation to inform individual projects and large-scale school improvement initiatives. It will be of interest to teacher educators pre-service and experienced teachers alike as well as school and education system managers and policymakers keen to enhance teacher professional learning and educational outcomes for students. YE17801.
Daten vom 05.03.2022 12:20h
ISBN (andere Schreibweisen): 0-203-53733-5, 978-0-203-53733-6
Zuerst gefunden: 05.03.2022 12:20:22
Zuletzt gefunden: 05.03.2022 12:20:22
Kleinster Preis: Fr. 29.60 ( 30.27)¹ (vom 05.03.2022 12:20:22)
Höchster Preis: Fr. 30.18 ( 30.86)¹ (vom 05.03.2022 12:20:22)
Fundstellen insgesamt: 4

Momentan keine Suchergebnisse - vielleicht bald lieferbar

Ihre Suche nach ist bei mehr als 100 angebundenen Webshops momentan nicht lieferbar. Wir finden dieses Buch aber trotzdem innerhalb weniger Wochen.

Sie Suchen nach diesem Buch:
Action Learning in SchoolsReframing teachers' professional learning and developmentAction Learning in SchoolsReframing teachers' professional learning and development
ISBN: 9780203537336

Speichern Sie diese Suche kostenlos in ab, dann werden Sie automatisch benachrichtigt, sobald dieses Buch verfügbar ist. Meistens finden wir dieses Buch innerhalb weniger Wochen und verständigen Sie dann per E-Mail. Sie können dann frei entscheiden, ob Sie das Buch kaufen wollen oder nicht.

Unser Suchtipp für Ihre Suche:

Sie haben jetzt folgende Möglichkeiten:

  • Speichern Sie diese Seite in Ihren Lesezeichen oder Favoriten ab, dann können Sie jederzeit die Suche erneut ausführen.
  • Das Buch ist tatsächlich derzeit vergriffen bzw. nicht lieferbar. Es ist z.B. eine Rarität. Möglicherweise ist es aber in einiger Zeit lieferbar. Speichern Sie dazu diese Suche kostenlos ab oder lassen Sie sich kostenlos auf dieses Gerät benachrichten und Sie werden automatisch per E-Mail oder Nachricht informiert, sobald dieses Buch wieder lieferbar wird. Wir sind zuversichtlich, dass wir jedes Buch auf diese Weise innerhalb relativ kurzer Zeit finden. Probieren Sie es einfach aus!

Anmeldung mit Google:

ODER

Anmeldung mit Facebook:

Mit Facebook anmelden oder registrieren

Lade…