Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners
4 Angebote vergleichen

Bester Preis: Fr. 1.83 ( 1.87)¹ (vom 10.02.2017)
1
0205468772 - Arthur V. Johnson: Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners
Arthur V. Johnson

Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN US

ISBN: 0205468772 bzw. 9780205468775, in Englisch, Pearson, gebraucht.

Fr. 3.97 ($ 4.33)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, In Stock.
education,education and reference,instruction methods,mathematics,schools and teaching,science and math,science and math,textbooks, Every student should have equitable and optimal opportunities to learn mathematics free from bias-intentional or unintentional-based on race, gender, socioeconomic status or language. In order to close the achievement gap, all students need the opportunity to learn challenging mathematics from a well-qualified teacher who will make connections to the background, needs and cultures of all learners. (NCTM 2005) � This book provides a foundation for understanding the challenges that face culturally linguistic and diverse learners (CLD) in general, and those strategies and materials that will help teachers teach them mathematics.��� � Each chapter of the text discusses some aspect of teaching CLD learners.� Chapter 1 concentrates on the general characteristics of a student who might be considered culturally and linguistically diverse. Chapter 2 focuses on the teacher and teaching techniques that can benefit CLD learners. Chapter 3considers various strategies and techniques for assessment, grouping practices, and general classroom management. Chapter 4 covers the symbols, algorithms, and vocabulary of mathematics as it applies to and affects CLD learners. Chapter 5 provides a brief consideration of the various aspects of multiculturalism as they may be used to enhance mathematics instruction of CLD learners.� Each chapter als.
2
9780205468775 - Arthur V. Johnson: Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners
Arthur V. Johnson

Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780205468775 bzw. 0205468772, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, gebraucht.

Fr. 19.54 ($ 21.30)¹ + Versand: Fr. 3.66 ($ 3.99)¹ = Fr. 23.20 ($ 25.29)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, In Stock.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
9780205468775 - Arthur V. Johnson: Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners
Arthur V. Johnson

Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB US

ISBN: 9780205468775 bzw. 0205468772, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, gebraucht.

Fr. 1.83 ($ 1.99)¹ + Versand: Fr. 3.66 ($ 3.99)¹ = Fr. 5.49 ($ 5.98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, In Stock.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
4
9780205468775 - Art V. Johnson: Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners
Art V. Johnson

Teaching Mathematics to Culturally and Linguistically Diverse Learners

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN PB NW

ISBN: 9780205468775 bzw. 0205468772, in Englisch, Pearson, Taschenbuch, neu.

Fr. 31.84 ($ 34.71)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, In Stock.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…