Von dem Buch Basic Marketing : A Global-Managerial Approach - Text Only haben wir 11 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach - Text Only100%: William D. Jr. Perreault and E. Jerome McCarthy: Basic Marketing : A Global-Managerial Approach - Text Only (ISBN: 9780256209822) 1998, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing : A Global - Managerial Approach - Text Only88%: McCarthy, E. Jerome, William D. Perreault Jr: Basic Marketing : A Global - Managerial Approach - Text Only (ISBN: 9780256105094) 11. Ausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing: A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing)82%: William D. Perreault, E. Jerome McCarthy: Basic Marketing: A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing) (ISBN: 9780071121101) 2001, McGraw-Hill Education (ISE Editions), 14. Ausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing: a Global-Managerial Approach {Fifteenth Edition}82%: William D. And E. Jerome McCarthy P Jr.: Basic Marketing: a Global-Managerial Approach {Fifteenth Edition} (ISBN: 9780072525236) 2005, McGraw-Hill Companies, The, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing: A Global Managerial Approach82%: E. Jerome McCarthy: Basic Marketing: A Global Managerial Approach (ISBN: 9780072519617) 2002, 14. Ausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing: A Global-managerial Approach (University of Phoenix Special Edition Series )82%: William D. Perreault & E. Jerome McCarthy: Basic Marketing: A Global-managerial Approach (University of Phoenix Special Edition Series ) (ISBN: 9780072380101) McGraw-Hill Ryerson, Limited, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing: A Global Managerial Approach82%: E. Jerome McCarthy, Editor: William D. Perreault Jr.: Basic Marketing: A Global Managerial Approach (ISBN: 9780071158336) 1998, McGraw-Hill Education (ISE Editions), in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
82%: Perreault, William D.: Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (ISBN: 9780075617518) 1999, Richard D Irwin, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
81%: W. D. Perreault Jr., J. McCarthy: Basic Marketing: A Global-managerial Approach (ISBN: 9780075617990) 1998, Mcgraw-Hill College, 13. Ausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
81%: E. Jerome McCarthy William D. Perreault: Basic Marketing: A Global-Managerial Approach (ISBN: 9780072519174) 1996, Richard D Irwin, in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing)80%: Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, Jr., William: Basic Marketing : A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill Series in Marketing) (ISBN: 9780256139907) 1996, Richard d Irwin, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…

Basic Marketing : A Global-Managerial Approach - Text Only
13 Angebote vergleichen

Bester Preis: Fr. 1.39 ( 1.42)¹ (vom 27.11.2016)
1
9780256209822 - Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome: Basic Marketing
Symbolbild
Perreault, William D.; McCarthy, E. Jerome

Basic Marketing (1998)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780256209822 bzw. 0256209820, in Englisch, Mcgraw-Hill College, gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 1.84 ($ 1.99)¹ + Versand: Fr. 3.69 ($ 3.99)¹ = Fr. 5.52 ($ 5.98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Textbooks Pro.
Mcgraw-Hill College, 1998-12-01. 13th. Hardcover. Good. Book is in overall good condition!! BOOK ONLY, CD/CODE NOT INCLUDED!! Cover shows some edge wear and corners are lightly worn. Pages have a minimal to moderate amount of markings. FAST SHIPPING W/USPS TRACKING!!!
2
9780256105094 - McCarthy, E. Jerome: Basic Marketing
Symbolbild
McCarthy, E. Jerome

Basic Marketing (1992)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN HC US

ISBN: 9780256105094 bzw. 025610509X, in Englisch, 11. Ausgabe, McGraw-Hill Inc., US, gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 1.01 ( 1.03)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland, zzgl. Versandkosten, Verandgebiet: EUR.
Von Händler/Antiquariat, Reuseabook, GLOS, Stoud, [RE:4].
Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the cover or on the spine. Hardcover, 11th Revised edition.
3
9780256209822 - William D. Perreault, E. Jerome McCarthy: Basic Marketing
Symbolbild
William D. Perreault, E. Jerome McCarthy

Basic Marketing

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780256209822 bzw. 0256209820, in Englisch, Mcgraw-Hill College, gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 2.30 ($ 2.49)¹ + Versand: Fr. 2.77 ($ 3.00)¹ = Fr. 5.06 ($ 5.49)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Discover Books.
Mcgraw-Hill College. Hardcover. POOR. Acceptable copy with heavy wear to cover and pages. Pages have writing and or highlighting. Might be an ex-library copy and not include CD or accessories.
4
9780256105094 - McCarthy, E. Jerome: Basic Marketing
Symbolbild
McCarthy, E. Jerome

Basic Marketing

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN HC US

ISBN: 9780256105094 bzw. 025610509X, in Englisch, Richard D. Irwin; Dorsey Press; Irwin-Dorsey International, gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 0.92 ($ 1.00)¹ + Versand: Fr. 5.63 ($ 6.10)¹ = Fr. 6.55 ($ 7.10)¹
unverbindlich
Von Händler/Antiquariat, WorldofBooks [51947087], Goring-By-Sea, WS, United Kingdom.
The book has been read, but is in excellent condition. Pages are intact and not marred by notes or highlighting. The spine remains undamaged.
5
9780256105094 - E. Jerome McCarthy~William D. Perreault Jr.: Basic Marketing: A Global-Managerial Approach, 11th Edition
Symbolbild
E. Jerome McCarthy~William D. Perreault Jr.

Basic Marketing: A Global-Managerial Approach, 11th Edition (1993)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780256105094 bzw. 025610509X, in Englisch, Irwin, gebundenes Buch, gebraucht, mit Einband.

Fr. 1.34 ($ 1.45)¹ + Versand: Fr. 3.69 ($ 3.99)¹ = Fr. 5.02 ($ 5.44)¹
unverbindlich
Von Händler/Antiquariat, Bank of Books [686009], Ventura, CA, U.S.A.
Dust Jacket Good. 11th edition. We have 1.5 million books to choose from -- Ship within 48 hours -- Satisfaction Guaranteed!
6
9780256209822 - William D. Perreault, E. Jerome McCarthy: Basic Marketing
Symbolbild
William D. Perreault, E. Jerome McCarthy

Basic Marketing

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN US

ISBN: 9780256209822 bzw. 0256209820, in Englisch, Richard D. Irwin; Dorsey Press; Irwin-Dorsey International, gebraucht.

Fr. 4.24 ($ 4.60)¹ + Versand: Fr. 3.92 ($ 4.25)¹ = Fr. 8.16 ($ 8.85)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, BookHolders.
Good. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: None ].
7
9780256209822 - Perreault, William D., McCarthy, E. Jerome: Basic Marketing
Symbolbild
Perreault, William D., McCarthy, E. Jerome

Basic Marketing

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN US

ISBN: 9780256209822 bzw. 0256209820, in Englisch, Mcgraw-Hill College, gebraucht.

Fr. 2.76 ($ 2.99)¹ + Versand: Fr. 3.69 ($ 3.99)¹ = Fr. 6.44 ($ 6.98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Wonder Book.
Mcgraw-Hill College. Used - Good. Good condition. With CD! Owner's name inside.
8
9780256105094 - E. Jerome McCarthy and William D. Perreault: Basic Marketing : A Global - Managerial Approach - Text Only
E. Jerome McCarthy and William D. Perreault

Basic Marketing : A Global - Managerial Approach - Text Only

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780256105094 bzw. 025610509X, in Englisch, McGraw-Hill Publishing Company, gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 1.84 ($ 1.99)¹ + Versand: Fr. 3.69 ($ 3.99)¹ = Fr. 5.52 ($ 5.98)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
9780256105094,025610509x,basic,marketing,global,managerial,approach,text,only,jerome,mccarthy,william,perreault, Excellent Marketplace listings for "Basic Marketing : A Global - Managerial Approach - Text Only" by E. Jerome McCarthy and William D. Perreault starting as low as $1.99! Hardback, Shipping to USA only!
9
0256209820 - William D. Perreault; E. Jerome McCarthy: Basic Marketing
William D. Perreault; E. Jerome McCarthy

Basic Marketing

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN US

ISBN: 0256209820 bzw. 9780256209822, in Englisch, Mcgraw-Hill College, gebraucht.

Fr. 4.87 ($ 5.28)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
business,business and finance,business and investing,education and reference,global,marketing,marketing and sales,psychology,sales,sales and selling, Built on a strong foundation, Basic Marketing 19e provides an integrated teaching and learning solution for presenting the four Ps framework and managerial orientation with a strategy planning focus. The Perreault franchise was the pioneer of the four Ps; in the introductory marketing course. The unifying focus of Basic Marketing has always been on how to make marketing decisions in deciding what customers to focus on and how best to meet their needs. Consistent with our belief in continuous quality improvement, this edition has been critically revised, updated, and rewritten to reflect new concepts, new examples, recent best practices, and to tightly integrate the best digital tools in the industry for ensuring that students are prepared to engage in classroom lectures and pursue future business and marketing careers.
10
9780071121101 - William D. Perreault, E. Jerome McCarthy: Basic Marketing: A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing)
William D. Perreault, E. Jerome McCarthy

Basic Marketing: A Global-Managerial Approach (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing) (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN HC US

ISBN: 9780071121101 bzw. 0071121102, in Englisch, 28 Seiten, 14. Ausgabe, McGraw-Hill Education (ISE Editions), gebundenes Buch, gebraucht.

Fr. 10.57 ($ 12.33)¹ + Versand: Fr. 3.42 ($ 3.99)¹ = Fr. 13.99 ($ 16.32)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Usually ships in 1-2 business days.
Von Händler/Antiquariat, thebookshopuk.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…