Von dem Buch Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice Paul D. Toth Author haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!
Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
100%: Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice Paul D. Toth Author (ISBN: 9780415882125) Taylor & Francis, in Englisch, Taschenbuch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
78%: Paul D. Toth: Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice (ISBN: 9780415882118) Erstausgabe, in Englisch, Broschiert.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice Paul D. Toth Author
3 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 43.55 (€ 44.53)¹ (vom 28.06.2020)1
Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice Paul D. Toth Author
~EN PB NW
ISBN: 9780415882125 bzw. 0415882125, vermutlich in Englisch, Taylor & Francis, Taschenbuch, neu.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, plus shipping.
Grammar Instruction and Second Language Development presents a theoretical and practical framework for how classroom instruction may affect learners’ linguistic development in a second language. It will push opposing theoretical positions toward greater accountability to the realities that classroom teachers face as instructional designers. This book will appeal to both second language graduate students and researchers, regardless of the target language they work in.
Grammar Instruction and Second Language Development presents a theoretical and practical framework for how classroom instruction may affect learners’ linguistic development in a second language. It will push opposing theoretical positions toward greater accountability to the realities that classroom teachers face as instructional designers. This book will appeal to both second language graduate students and researchers, regardless of the target language they work in.
2
Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice
EN HC NW
ISBN: 9780415882118 bzw. 0415882117, in Englisch, Taylor & Francis, gebundenes Buch, neu.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
3
Grammar Instruction and Second Language Development: Bridging the Socio-Cognitive Divide in Theory and in Practice
EN HC NW FE
ISBN: 9780415882118 bzw. 0415882117, in Englisch, 300 Seiten, Routledge, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Not yet published.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.com.
Hardcover, Ausgabe: 1, Label: Routledge, Routledge, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2017-03-01, Studio: Routledge.
Von Händler/Antiquariat, Amazon.com.
Hardcover, Ausgabe: 1, Label: Routledge, Routledge, Produktgruppe: Book, Publiziert: 2017-03-01, Studio: Routledge.
Lade…