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Qualitative Marketing Research100%: David, Carson, Gilmore Audrey Perry Chad u. a.: Qualitative Marketing Research (ISBN: 9780761963660) SAGE Publications, Vereinigte Staaten von Amerika, in Englisch, Taschenbuch.
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Qualitative Marketing Research100%: Perry, Chad; Gilmore, Audrey; Carson, David J.; Gronhaug, Kjell: Qualitative Marketing Research (ISBN: 9780761963653) SAGE Publications, United States of America, in Englisch, Broschiert.
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Qualitative Marketing Research - 11 Angebote vergleichen

Bester Preis: Fr. 2.10 ( 2.15)¹ (vom 31.08.2016)
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9780761963660 - Audrey; Perry, Chad; Gronhaug, Kjell Carson David; Gilmore: Qualitative Marketing Research
Symbolbild
Audrey; Perry, Chad; Gronhaug, Kjell Carson David; Gilmore

Qualitative Marketing Research (2002)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, in Englisch, SAGE Publications Ltd.

Fr. 24.35 ($ 27.76)¹ + Versand: Fr. 11.92 ($ 13.59)¹ = Fr. 36.27 ($ 41.35)¹
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Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland, Versandkosten nach: USA.
Von Händler/Antiquariat, Anybook Ltd.
SAGE Publications Ltd., 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. , 450grams, ISBN:9780761963660.
2
9780761963660 - Carson, David: Qualitative Marketing Research
Symbolbild
Carson, David

Qualitative Marketing Research

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika ~EN US

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, vermutlich in Englisch, SAGE Publications Ltd, gebraucht, guter Zustand.

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Von Händler/Antiquariat, Wonder Book.
SAGE Publications Ltd. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stains.
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9780761963660 - Audrey; Perry, Chad; Gronhaug, Kjell Carson David; Gilmore: Qualitative Marketing Research
Symbolbild
Audrey; Perry, Chad; Gronhaug, Kjell Carson David; Gilmore

Qualitative Marketing Research (2002)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN PB US

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, in Englisch, SAGE Publications Ltd, Taschenbuch, gebraucht.

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Von Händler/Antiquariat, Anybook Ltd. Lincoln, [RE:4].
This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has soft covers. In good all round condition., 450grams, ISBN: 9780761963660. Trade paperback.
4
9780761963660 - Carson, D et al: Qualitative Marketing Research
Symbolbild
Carson, D et al

Qualitative Marketing Research (2002)

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, in Englisch, SAGE Publications Ltd.

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Von Händler/Antiquariat, Anybook Ltd.
SAGE Publications Ltd., 2002. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair condition, suitable as a study copy.
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9780761963660 - Perry, Chad, Carson, David J., Gilmore, Audrey, Gronhaug, Kjell: Qualitative Marketing Research
Symbolbild
Perry, Chad, Carson, David J., Gilmore, Audrey, Gronhaug, Kjell

Qualitative Marketing Research

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland ~EN US

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, vermutlich in Englisch, SAGE Publications, Limited, gebraucht, guter Zustand.

Fr. 5.46 ($ 6.01)¹ + Versand: Fr. 6.36 ($ 7.00)¹ = Fr. 11.81 ($ 13.01)¹
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Von Händler/Antiquariat, Better World Books Ltd.
SAGE Publications, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
6
9780761963660 - David J. Carson, Audrey Gilmore: Qualitative Marketing Research
David J. Carson, Audrey Gilmore

Qualitative Marketing Research (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Niederlande EN PB NW

ISBN: 9780761963660 bzw. 0761963669, in Englisch, Sage Publications Ltd, Taschenbuch, neu.

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As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods. Qualitative Marketing Research clearly explains the use ... As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods. Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to Management Studies and Marketing. This book is intended for all students of marketing who are required to complete their studies with a dissertation or research project.Soort: Met illustraties;Taal: Engels;Afmetingen: 13x234x156 mm;Gewicht: 364,00 gram;Verschijningsdatum: februari 2001;ISBN10: 0761963669;ISBN13: 9780761963660; Engelstalig | Paperback | 2001.
7
9780761963653 - Qualitative Marketing Research

Qualitative Marketing Research

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland EN NW

ISBN: 9780761963653 bzw. 0761963650, in Englisch, SAGE Publications, United States of America, neu.

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versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Vereinigtes Königreich Grossbritannien und Nordirland, in-stock.
As the importance of marketing to business grows, and as new concepts and applications of marketing emerge and evolve, so too does the need for up-to-date market intelligence. This book recognizes that the contribution which qualitative research can make to market understanding and insight is immense, and that statistical information flows are never enough but need to be compounded by market intelligence gained through qualitative methods. Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to Management Studies and Marketing. This book is intended for all students of marketing who are required to complete their studies with a dissertation or research project.
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0761963669 - Qualitative Marketing Research David, Carson, Gilmore Audrey Perry Chad u. a.

Qualitative Marketing Research David, Carson, Gilmore Audrey Perry Chad u. a. (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~DE PB US

ISBN: 0761963669 bzw. 9780761963660, vermutlich in Deutsch, SAGE Publications, Vereinigte Staaten von Amerika, Taschenbuch, gebraucht, guter Zustand.

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Von Händler/Antiquariat, book_broker_berlin.
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0761963669 - David, Carson, Gilmore Audrey Perry Chad  u. a.: Qualitative Marketing Research
David, Carson, Gilmore Audrey Perry Chad u. a.

Qualitative Marketing Research (2001)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE PB US

ISBN: 0761963669 bzw. 9780761963660, in Deutsch, SAGE Publications Ltd, Taschenbuch, gebraucht.

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versandkostenfrei, unverbindlich
Von Händler/Antiquariat, Book Broker GmbH, 12099 Berlin.
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10
9780761963653 - Perry, Chad; Gilmore, Audrey; Carson, David J.; Gronhaug, Kjell: Qualitative Marketing Research
Perry, Chad; Gilmore, Audrey; Carson, David J.; Gronhaug, Kjell

Qualitative Marketing Research

Lieferung erfolgt aus/von: Vereinigte Staaten von Amerika EN NW EB

ISBN: 9780761963653 bzw. 0761963650, in Englisch, SAGE Publications, neu, E-Book.

Fr. 52.77 ($ 58.00)¹
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