Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days
3 Angebote vergleichen

PreiseOkt. 20Jan. 24März 24
SchnittFr. 23.44 ( 23.98)¹ Fr. 23.41 ( 23.95)¹ Fr. 23.41 ( 23.95)¹
Nachfrage
Bester Preis: Fr. 22.00 ( 22.50)¹ (vom 09.10.2020)
1
9781398600997 - Knight, Tim Conway, David: Customer Experience Excellence
Knight, Tim Conway, David

Customer Experience Excellence

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN NW

ISBN: 9781398600997 bzw. 1398600997, vermutlich in Englisch, neu.

Fr. 23.41 ( 23.95)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, 1-2 Werktage.
Apply the lessons from the world s most elite organizations and make customer excellence a habit by, Apply the lessons from the world s most elite organizations and make customer excellence a habit by creating frictionless and authentic human connections. Kartoniert / Broschiert.
2
9781398600997 - Tim Knight: Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days
Symbolbild
Tim Knight

Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN PB NW

ISBN: 9781398600997 bzw. 1398600997, vermutlich in Englisch, KOGAN PAGE, Taschenbuch, neu.

Fr. 24.88 ( 25.45)¹ + Versand: Fr. 22.48 ( 23.00)¹ = Fr. 47.36 ( 48.45)¹
unverbindlich
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days: Englisch, Taschenbuch.
3
9781398600997 - Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days

Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days

Lieferung erfolgt aus/von: Kanada ~EN NW

ISBN: 9781398600997 bzw. 1398600997, vermutlich in Englisch, neu.

Fr. 22.00 (C$ 34.99)¹
unverbindlich
Lieferung aus: Kanada, plus shipping.
Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days.
Lade…