Von dem Buch Designing Luxury Brands haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!
Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
100%: Diana Derval: Designing Luxury Brands (ISBN: 9783319715575) Springer Nature, in Englisch, auch als eBook.
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100%: Diana Derval: Designing Luxury Brands (ISBN: 9783031540929) Springer Berlin, in Deutsch, Broschiert.
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Designing Luxury Brands - 3 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 48.89 (€ 50.00)¹ (vom 01.12.2017)1
Designing Luxury Brands
~EN NW EB DL
ISBN: 9783319715575 bzw. 3319715577, vermutlich in Englisch, Springer Shop, neu, E-Book, elektronischer Download.
Lieferung aus: Deutschland, Lagernd.
This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces – based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Hermès, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure – groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 10 million people - to predict luxury shoppers’ preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle. eBook.
This book shows how to build successful luxury brands using the power of sensory science and neuro-physiology. The author introduces – based on inspiring business cases like Tesla, Louis Vuitton, Chanel, Hermès, Moncler, Louboutin, or Sofitel in industries such as Fashion, Automotive or Leisure – groundbreaking scientific methods - like the Derval Color Test® taken by over 10 million people - to predict luxury shoppers’ preferences and purchasing patterns and illustrates common and unique features of successful luxury brands. Through various practical examples and experiments, readers will be able to build, revamp, or expand luxury brands and look at luxury from a new angle. eBook.
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Designing Luxury Brands
DE HC NW
ISBN: 9783031540929 bzw. 3031540921, in Deutsch, Springer Berlin, gebundenes Buch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, published soon.
*Designing Luxury Brands* - The Art and Science of Creating Game-Changers. 2nd ed. 2024 / gebundene Ausgabe für 85.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft.
*Designing Luxury Brands* - The Art and Science of Creating Game-Changers. 2nd ed. 2024 / gebundene Ausgabe für 85.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft.
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Designing Luxury Brands
DE NW EB
ISBN: 9783319715575 bzw. 3319715577, in Deutsch, Springer Nature, neu, E-Book.
Lieferung aus: Vereinigte Staaten von Amerika, Lagernd.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
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