The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction
4 Angebote vergleichen

Bester Preis: Fr. 27.82 ( 28.45)¹ (vom 28.06.2022)
1
9783330094871 - Boris Piñeres: The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction
Boris Piñeres

The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction (2017)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN PB NW

ISBN: 9783330094871 bzw. 3330094877, vermutlich in Englisch, Editorial Académica Española, Taschenbuch, neu.

Fr. 35.11 ( 35.90)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
nach der Bestellung gedruckt Neuware -During the foreign language learning process students are exposed to a series of activities which promote recalling of previous knowledge. Learning a foreign or second language to an intermediate and advanced levels of proficiency involves the acquisition of many thousands of words to communicate our thoughts in oral or written way, however one essential matter is that this knowledge must deal with the use of ¿correct¿ words, complete patterns or special meanings, this is closely related to vocabulary acquisition and the role it has when integrating different skills in the class. This research study is associated with students¿ use of specific learning strategies to learn English vocabulary and how they are connected to oral interaction in class, Segler et al (2002) define vocabulary learning strategies as a subclass of language learning strategies, which are applicable to a wide variety of language learning task, ranging from the more isolated (e.g. vocabulary, pronunciation, and grammar) to integrative tasks like oral communication and reading comprehension. 52 pp. Englisch, Books.
2
9783330094871 - Boris Piñeres: The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction
Boris Piñeres

The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction (2017)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN PB NW RP

ISBN: 9783330094871 bzw. 3330094877, vermutlich in Englisch, Editorial Acad?mica Espa?ola, Taschenbuch, neu, Nachdruck.

Fr. 30.58 ( 31.27)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, moluna [73551232], Greven, Germany.
Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Pi?eres BorisProfessor at the University of Cordoba (Monteria), official teacher at Santa Cruz high School and leader of bilingualism at I.E El Encanto (Lorica), specialist in teaching English as a Second language (Universidad Pontif. Books.
3
9783330094871 - Boris Piñeres: The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction
Boris Piñeres

The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction (2017)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN PB NW FE RP

ISBN: 9783330094871 bzw. 3330094877, vermutlich in Englisch, 52 Seiten, Editorial Académica Española, Taschenbuch, neu, Erstausgabe, Nachdruck.

Fr. 27.82 ( 28.45)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, Versandkosten nach: Deutschland, Versandkostenfrei.
Von Händler/Antiquariat, Moluna GmbH, [5901482].
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
4
3330094877 - Boris Piñeres: The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction
Boris Piñeres

The Role of Cognitive Learning Strategies in Students Oral Interaction

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~EN PB NW

ISBN: 3330094877 bzw. 9783330094871, vermutlich in Englisch, Editorial Académica Española, Taschenbuch, neu.

Fr. 35.19 ( 35.99)¹ + Versand: Fr. 7.33 ( 7.50)¹ = Fr. 42.53 ( 43.49)¹
unverbindlich
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…