Von dem Buch Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!

Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:

Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities100%: Anja Mittelstedt: Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities (ISBN: 9783346968685) 2023, Droemer, München, Deutschland, in Deutsch.
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities100%: Anja Mittelstedt: Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities (ISBN: 9783346968678) GRIN Verlag, in Deutsch, auch als eBook.
Nur diese Ausgabe anzeigen…

Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities
2 Angebote vergleichen

Bester Preis: Fr. 16.57 ( 16.95)¹ (vom 04.12.2023)
1
9783346968685 - Anja Mittelstedt: Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities
Anja Mittelstedt

Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities (2023)

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland ~DE US

ISBN: 9783346968685 bzw. 3346968685, vermutlich in Deutsch, Droemer, München, Deutschland, gebraucht.

Fr. 16.57 ( 16.95)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei in die BRD.
Von Händler/Antiquariat, MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien.
Kartoniert, 20 Seiten, 210mm x 148mm x 2mm, Sprache(n): eng Seminar paper from the year 2023 in the subject Didactics for the subject English - Miscellaneous, grade: 1.3, University of Potsdam (Institut für Anglistik und Amerikanistik), course: Vertiefungsmodul Fachdidaktik in den Sekundarstufen I und II Englisch, language: English, abstract: In this paper, I look at four textbooks that are used in secondary schools in Brandenburg, Germany, and examine the extent to which tasks: 1. rely on mental imagery, and 2. offer alternative strategies. In the end, if necessary, I will suggest adjustments to the tasks that take into account more of the spectrum of neurodiversity found in language learners. Aphantasia is a condition that describes people who cannot voluntarily conjure images in their minds. Since Zeman described it in 2015, mental imaging extremes have received more attention. It has not yet been shown in more than anecdotal evidence, how the inability to form mental images influences language learning, but considering the visual dominance of Western society, and our school systems especially, it stands to reason that aphantasics and people with limited mental imagery capabilities could be negatively impacted. Versandkostenfreie Lieferung language learning, Task, mental images, Language Acquisition, Angelegt am: 15.11.2023.
2
9783346968678 - Anja Mittelstedt: Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities
Anja Mittelstedt

Navigating Aphantasia. Examining Challenges in EFL Textbook Tasks for Learners' Imagery Abilities

Lieferung erfolgt aus/von: Deutschland DE NW EB

ISBN: 9783346968678 bzw. 3346968677, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book.

Fr. 13.68 ( 13.99)¹
versandkostenfrei, unverbindlich
Lieferung aus: Deutschland, Versandkostenfrei, In stock (Download).
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Lade…