Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Trademark Paradox - 12 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 50.13 (€ 51.22)¹ (vom 03.02.2018)Trademark Paradox - Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries
ISBN: 9783653974164 bzw. 365397416X, in Deutsch, Internationaler Verlag Der Wissenschaften Peter Lang Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
Trademark Paradox: Trademarks play a fundamental role in our everyday lives as consumers, helping us to quickly choose the products we like and avoid those that we don`t. Trademarks are also essential elements in a competitive market, allowing companies to build brand loyalty without fear of free-riding by competitors. Trademark laws thus diminish customer confusion, make "communication" between seller and buyer simple, and prevent unfairness. However, expanding legal protection, coupled with commercial "bullying", have served to restrict, rather than promote, competition. The paradox lies in how we have dealt with the conflict: in our quest to promote competition, we have failed to adequately balance private interests (e.g., protection of business goodwill) with public interests (ensuring a robust, competitive market without restraints on trade). This book examines trademarks` conflicting legal and commercial boundaries. It concludes by suggesting principles and guidelines to help resolve the imbalance. Englisch, Ebook.
The Trademark Paradox (2015)
ISBN: 9783653974164 bzw. 365397416X, vermutlich in Englisch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, neu, E-Book, elektronischer Download.
Trademarks play a fundamental role in our everyday lives as consumers, helping us to quickly choose the products we like and avoid those that we don't. Trademarks are also essential elements in a competitive market, allowing companies to build bra.
The Trademark Paradox : Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries
ISBN: 9783653974164 bzw. 365397416X, in Englisch, Springer Netherlands, neu, E-Book, elektronischer Download.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Trademark Paradox
ISBN: 9783653974164 bzw. 365397416X, vermutlich in Deutsch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, Taschenbuch, neu.
The Trademark Paradox Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries (2015)
ISBN: 9783631656433 bzw. 3631656432, in Deutsch, Frankfurt am Main, Berlin, Bern, Bruxelles, New York, Oxford, Wien, 2015. 466 pp., 7 coloured fig., 1 b/w fig. gebundenes Buch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
The Trademark Paradox: Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries (Schriften zum , Urheber- und Wirtschaftsrecht)
ISBN: 9783631656433 bzw. 3631656432, in Deutsch, Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, gebundenes Buch, neu, Erstausgabe.
Von Händler/Antiquariat, Kennys Bookstore [54825494], Olney, MD, U.S.A.
2015. 1st Edition. Hardcover. . . . . . Books ship from the US and Ireland.
The Trademark Paradox: Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries (Hardcover) (2015)
ISBN: 9783631656433 bzw. 3631656432, in Deutsch, Lang, Frankfurt am Main/Berlin/Bern/Bruxelles/New York/Oxford/Wien, Deutschland, gebundenes Buch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
The Trademark Paradox: Trademarks and Their Conflicting Legal and Commercial Boundaries
ISBN: 9783653974164 bzw. 365397416X, in Deutsch, Lang, Peter Publishing, Incorporated, neu, E-Book.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen