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How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability
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How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability (2013)
ISBN: 9783656374176 bzw. 3656374171, in Deutsch, Grin Verlag Gmbh Sep 2013, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
This item is printed on demand - Print on Demand Titel. Neuware - Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1,3, University of Innsbruck, language: English, abstract: This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers. 24 pp. Englisch.
How Profitable Is a Bank Customer - An Analysis of Customer Segmentation and Its Profitability (2012)
ISBN: 9783656374176 bzw. 3656374171, in Deutsch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Paperback. 26 pages. Dimensions: 8.3in. x 5.8in. x 0.1in.Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1, 3, University of Innsbruck, language: English, abstract: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind Diese Seminararbeit gibt ihnen einen berblick ber die gngigsten Methoden zur Profitabilittsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilittsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilitt helfen. Ebenfalls gibt es eine Einfhrung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Mglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, mglichst leicht und ohne groes ffentliches Interesse, loszuwerden. This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers. This item ships from multiple locations. Your book may arrive from Roseburg,OR, La Vergne,TN.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability
ISBN: 9783656374176 bzw. 3656374171, in Deutsch, Grin Verlag, Taschenbuch, neu.
buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1,3, University of Innsbruck, language: English, abstract: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind? Diese Seminararbeit gibt ihnen einen Überblick über die gängigsten Methoden zur Profitabilitätsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilitätsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilität helfen. Ebenfalls gibt es eine Einführung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Möglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, möglichst leicht und ohne grosses öffentliches Interesse, loszuwerden.This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers.2013. 24 S. 210 mmVersandfertig in 3-5 Tagen, Softcover.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability
ISBN: 9783656374176 bzw. 3656374171, in Deutsch, Grin Verlag, Taschenbuch, neu.
buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1,3, University of Innsbruck, language: English, abstract: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind? Diese Seminararbeit gibt ihnen einen Überblick über die gängigsten Methoden zur Profitabilitätsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilitätsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilität helfen. Ebenfalls gibt es eine Einführung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Möglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, möglichst leicht und ohne grosses öffentliches Interesse, loszuwerden.This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers.2013. 24 S. 210 mmVersandfertig in 3-5 Tagen, Softcover.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability
ISBN: 9783656373933 bzw. 3656373930, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind Diese Seminararbeit gibt ihnen einen Überblick über die gängigsten Methoden zur Profitabilit?tsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilit?tsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilität helfen. Ebenfalls gibt es eine Einführung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Möglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, möglichst leicht und ohne grosses öffentliches Interesse, loszuwerden. This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers. Englisch, Ebook.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability Oliver Baumgartner Author (2012)
ISBN: 9783656373933 bzw. 3656373930, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag GmbH, neu, E-Book, elektronischer Download.
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1,3, University of Innsbruck, language: English, abstract: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind? Diese Seminararbeit gibt ihnen einen Überblick über die gängigsten Methoden zur Profitabilitätsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilitätsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilität helfen. Ebenfalls gibt es eine Einführung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Möglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, möglichst leicht und ohne grosses öffentliches Interesse, loszuwerden. This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability (2012)
ISBN: 9783656373933 bzw. 3656373930, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability: Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Banking, Stock Exchanges, Insurance, Accounting, grade: 1,3, University of Innsbruck, language: English, abstract: Haben Sie sich jemals gefragt wie profitabel einzelne Bankkunden sind Diese Seminararbeit gibt ihnen einen Überblick über die gängigsten Methoden zur Profitabilitätsanalyse. Inhalt ist die Analyse von Profitabilitätsquellen, die richtige Einteilung von Kunden in unterschiedliche Segmente, unterschiedliche key ratios die bei der Analyse der Profitabilität helfen. Ebenfalls gibt es eine Einführung der wichtigsten Finanzkennzahlen in diesem Gebiet. Als letzten Teil, werden Sie lernen welche Möglichkeiten es gibt um Kunden profitabler zu machen bzw. unprofitable Kunden, möglichst leicht und ohne grosses öffentliches Interesse, loszuwerden. This paper gives an overview of the most important points which have to be taken into consideration when analyzing the customer profitability. One will see different methods and key ratios which are used to get an overview of the customer management. Furthermore, one sees the importance of a good customer segmentation system. Additionally, there is also a focus on the problems which a bank has to face when dealing with unprofitable customers. Englisch, Ebook.
How Profitable Is a Bank Customer - An Analysis of Customer Segmentation and Its Profitability (2013)
ISBN: 9783656374176 bzw. 3656374171, in Deutsch, Grin Verlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
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How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability
ISBN: 3656374171 bzw. 9783656374176, vermutlich in Englisch, GRIN Publishing, Taschenbuch, neu.
How profitable is a bank customer - An analysis of customer segmentation and its profitability (2013)
ISBN: 9783656373933 bzw. 3656373930, in Englisch, GRIN Verlag, GRIN Verlag, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
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