Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Creating Shared Value as Future Factor of Competition
11 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 32.56 (€ 33.30)¹ (vom 11.09.2019)Creating Shared Value as Future Factor of Competition
ISBN: 9783658126032 bzw. 3658126035, vermutlich in Englisch, Springer Shop, neu, E-Book, elektronischer Download.
Benedikt von Liel provides a theoretical and empirical analysis of the concept of Creating Shared Value (CSV). In the theoretical analysis, the author assesses the uniqueness of the theory of Creating Shared Value by comparing it to other relevant social responsibility concepts. The empirical analysis provides insights from over 60 industry case studies of Creating Shared Value. The assessment includes the influence of geography as well as a range of other relevant external and internal factors. As a result, the author identifies critical success factors for the creation of shared value. eBook.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition - Analysis and Empirical Evidence
ISBN: 9783658126032 bzw. 3658126035, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition: Benedikt von Liel provides a theoretical and empirical analysis of the concept of Creating Shared Value (CSV). In the theoretical analysis, the author assesses the uniqueness of the theory of Creating Shared Value by comparing it to other relevant social responsibility concepts. The empirical analysis provides insights from over 60 industry case studies of Creating Shared Value. The assessment includes the influence of geography as well as a range of other relevant external and internal factors. As a result, the author identifies critical success factors for the creation of shared value. Englisch, Ebook.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition: Analysis and Empirical Evidence (Wirtschaftsethik in der globalisierten Welt) (2016)
ISBN: 9783658126032 bzw. 3658126035, in Englisch, 209 Seiten, Springer VS, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
Benedikt von Liel provides a theoretical and empirical analysis of the concept of Creating Shared Value (CSV). In the theoretical analysis, the author assesses the uniqueness of the theory of Creating Shared Value by comparing it to other relevant social responsibility concepts. The empirical analysis provides insights from over 60 industry case studies of Creating Shared Value. The assessment includes the influence of geography as well as a range of other relevant external and internal factors. As a result, the author identifies critical success factors for the creation of shared value. Kindle Edition, Ausgabe: 1st ed. 2016, Format: Kindle eBook, Label: Springer VS, Springer VS, Produktgruppe: eBooks, Publiziert: 2016-05-13, Freigegeben: 2016-05-13, Studio: Springer VS.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition, Analysis and Empirical Evidence: 2016 (2016)
ISBN: 9783658126025 bzw. 3658126027, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden, Taschenbuch, neu.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Creating Shared Value as Future Factor of Competition
ISBN: 9783658126032 bzw. 3658126035, vermutlich in Englisch, VS Verlag für Sozialw. Taschenbuch, neu.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition als eBook von Benedikt Liel, Benedikt von Liel (2016)
ISBN: 9783658126032 bzw. 3658126035, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden, neu.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition ab 40.49 EURO Analysis and Empirical Evidence. 1st ed. 2016.
Creating Shared Value as Future Factor of Competition (2016)
ISBN: 9783658126025 bzw. 3658126027, in Deutsch, VS Verlag Für Sozialw. Mai 2016, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, AHA-BUCH GmbH [51283250], Einbeck, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Creating Shared Value as Future Factor of Competition (2016)
ISBN: 9783658126025 bzw. 3658126027, in Deutsch, VS Verlag Für Sozialw. Mai 2016, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Agrios-Buch [57449362], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Creating Shared Value as Future Factor of Competition (2016)
ISBN: 9783658126025 bzw. 3658126027, in Deutsch, VS Verlag Für Sozialw. Mai 2016, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Rhein-Team Lörrach Ivano Narducci e.K. [57451429], Lörrach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Creating Shared Value as Future Factor of Competition (2016)
ISBN: 9783658126025 bzw. 3658126027, in Deutsch, VS Verlag Für Sozialw. Mai 2016, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, Rheinberg-Buch [53870650], Bergisch Gladbach, Germany.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen