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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms
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Bester Preis: Fr. 56.10 (€ 57.49)¹ (vom 03.02.2018)Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms (2016)
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, vermutlich in Englisch, Gabler, neu, E-Book.
The Effect of Hotel Management Responses on Observers´ Purchase Intention Ines Nee makes important key contributions to service recovery research by analyzing the effect of management response content towards negative online customer reviews on the observer´s purchase intention. This study is the first to provide a conceptual basis of observers´ behavioral reactions towards organizational complaint handling in the context of social media and to empirically test the effect of the two most resource-intensive response options of compensation and explanation. With the help of a profound experimental design, the author detects strategies on how hotel companies should respond towards negative online customer reviews in order to increase the observer´s purchase intention and the hotel company´s return on complaint management. 07.06.2016, PDF.
Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms als eBook von Ines Nee, Ines Nee (2016)
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden, neu.
Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms ab 57.49 EURO The Effect of Hotel Management Responses on Observers' Purchase Intention. 1st ed. 2016.
Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, vermutlich in Englisch, neu, E-Book, elektronischer Download.
Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms
ISBN: 9783658139971 bzw. 3658139978, vermutlich in Englisch, Springer Shop, Taschenbuch, neu.
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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, vermutlich in Englisch, Springer Shop, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms: The Effect of Hotel Management Responses on Observers’ Purchase Intention (Innovatives Markenmanagement) (2016)
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, in Englisch, 235 Seiten, Springer Gabler, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms - The Effect of Hotel Management Responses on Observers Purchase Intention
ISBN: 9783658139988 bzw. 3658139986, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms (2016)
ISBN: 9783658139971 bzw. 3658139978, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu.
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Managing Negative Word-of-Mouth on Social Media Platforms (2016)
ISBN: 3658139978 bzw. 9783658139971, vermutlich in Englisch, neu.