Falls Sie nur an einem bestimmten Exempar interessiert sind, können Sie aus der folgenden Liste jenes wählen, an dem Sie interessiert sind:
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Nur diese Ausgabe anzeigen…
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing als eBook von geb. Krämer
11 Angebote vergleichen
Bester Preis: Fr. 3.65 (€ 3.73)¹ (vom 21.09.2019)Targeting Using Augmented Data in Database Marketing
ISBN: 9783658145774 bzw. 3658145773, vermutlich in Englisch, Springer Shop, neu, E-Book, elektronischer Download.
This study delivers insights on which external sources – e.g. website click behavior, surveys, or social media data – can and cannot be used for data augmentation. A case study is performed to test the suitability of different sources in order to create a generalized practical guide for data augmentation in marketing. Data augmentation is a beneficial tool for companies to use external data, if the internal data basis for targeting is not sufficient to reach the customers with the highest propensity. This study shows that augmenting data from feasible sources leads to significant conversion lifts. eBook.
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing - Decision Factors for Evaluating External Sources
ISBN: 9783658145774 bzw. 3658145773, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh, neu, E-Book, elektronischer Download.
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: This study delivers insights on which external sources - e.g. website click behavior, surveys, or social media data - can and cannot be used for data augmentation. A case study is performed to test the suitability of different sources in order to create a generalized practical guide for data augmentation in marketing. Data augmentation is a beneficial tool for companies to use external data, if the internal data basis for targeting is not sufficient to reach the customers with the highest propensity. This study shows that augmenting data from feasible sources leads to significant conversion lifts. Englisch, Ebook.
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources (2016)
ISBN: 9783658145774 bzw. 3658145773, in Englisch, 343 Seiten, Springer Gabler, neu, Erstausgabe, E-Book, elektronischer Download.
This study delivers insights on which external sources – e.g. website click behavior, surveys, or social media data – can and cannot be used for data augmentation. A case study is performed to test the suitability of different sources in order to create a generalized practical guide for data augmentation in marketing. Data augmentation is a beneficial tool for companies to use external data, if the internal data basis for targeting is not sufficient to reach the customers with the highest propensity. This study shows that augmenting data from feasible sources leads to significant conversion lifts. Kindle Edition, Ausgabe: 1st ed. 2016, Format: Kindle eBook, Label: Springer Gabler, Springer Gabler, Produktgruppe: eBooks, Publiziert: 2016-06-10, Freigegeben: 2016-06-10, Studio: Springer Gabler.
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing, Decision Factors for Evaluating External Sources
ISBN: 9783658145767 bzw. 3658145765, in Deutsch, Gabler, Betriebswirt.-Vlg, Taschenbuch, neu.
bol.com.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources (Paperback) (2016)
ISBN: 9783658145767 bzw. 3658145765, in Deutsch, Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH Co. KG, Germany, Taschenbuch, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing als eBook von geb. Krämer Bettina Hüttenrauch, Bettina Hüttenrauch (2016)
ISBN: 9783658145774 bzw. 3658145773, in Deutsch, Springer Fachmedien Wiesbaden, neu.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing: Decision Factors for Evaluating External Sources (2016)
ISBN: 9783658145767 bzw. 3658145765, in Deutsch, Gardners Books, Taschenbuch, neu.
343 pages. 8.27x5.83 inches. In Stock.
Targeting Using Augmented Data in Database Marketing (2016)
ISBN: 9783658145767 bzw. 3658145765, in Deutsch, Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH and Co. KG, neu, Nachdruck.
Die Beschreibung dieses Angebotes ist von geringer Qualität oder in einer Fremdsprache. Trotzdem anzeigen