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Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism
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Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CS (2015)
ISBN: 9783668375789 bzw. 366837578X, in Deutsch, Taschenbuch, neu.
Erscheinungsdatum: 24.02.2017, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism, Titelzusatz: Communication and actions that could reduce consumers' scepticism, Auflage: 1. Auflage von 2017 // 1. Auflage, Autor: Zhukova, Valeriya, Verlag: GRIN Verlag, Sprache: Englisch, Rubrik: Wirtschaft // Werbung, Marketing, Seiten: 24, Gewicht: 49 gr, Verkäufer: averdo.
Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism (2015)
ISBN: 366837578X bzw. 9783668375789, in Deutsch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Volkswagens 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers scepticism - Communication and actions that could reduce consumers scepticism (2015)
ISBN: 9783668375772 bzw. 3668375771, in Deutsch, GRIN Publishing, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Volkswagen?s 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers? scepticism (eBook, PDF)
ISBN: 9783668375772 bzw. 3668375771, in Deutsch, GRIN Publishing, neu, E-Book.
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Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism (2015)
ISBN: 366837578X bzw. 9783668375789, in Deutsch, neu.
Volkswagen's 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers' scepticism (2015)
ISBN: 9783668375772 bzw. 3668375771, in Deutsch, neu, E-Book, elektronischer Download.
Volkswagens 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers scepticism - Communication and actions that could reduce consumers scepticism
ISBN: 9783668375772 bzw. 3668375771, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Volkswagen´s 2015 crisis. A new challenge for CSR and excuse for consumers´ scepticism
ISBN: 9783668375789 bzw. 366837578X, in Deutsch, GRIN Publishing, Taschenbuch, neu.
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