Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (Paperback)
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Bester Preis: Fr. 11.29 (€ 11.55)¹ (vom 02.04.2017)Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (2016)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, vermutlich in Englisch, Grin Verlag, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Scientific Study from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, language: English, abstract: This paper will evaluate Amazon.com's marketing strategy in terms of the following statement: "The best marketing strategies are not top down they are outside in, starting with the customers' needs and wants." This assignment will focus on Amazon's marketing strategy and whether it is an inside-in or an outside-in approach. 2017. 24 S. 210 mm Versandfertig in 6-10 Tagen, Taschenbuch, Neuware, Offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten).
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (Paperback) (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, United States, Taschenbuch, neu, Erstausgabe.
Language: English. Brand new Book. Scientific Study from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, language: English, abstract: This paper will evaluate 's marketing strategy in terms of the following statement: "The best marketing strategies are not top down; they are outside in, starting with the customers' needs and wants." This assignment will focus on Amazon's marketing strategy and whether it is an inside-in or an outside-in approach.
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, in Deutsch, GRIN Publishing, neu, Nachdruck.
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Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year 2017; Not Signed; Fast Shipping from the UK.
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, vermutlich in Englisch, Taschenbuch, neu.
Erscheinungsdatum: 07.03.2017, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing, Auflage: 1. Auflage von 2017 // 1. Auflage, Autor: Al Sayyed, Sara, Verlag: GRIN Verlag, Sprache: Englisch, Rubrik: Wirtschaft // Werbung, Marketing, Seiten: 24, Informationen: PB, Gewicht: 49 gr, Verkäufer: averdo.
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing
ISBN: 3668392889 bzw. 9783668392885, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Strategic Marketing. a Live Case Study on Amazon Marketing (Paperback or Softback) (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, vermutlich in Englisch, Grin Publishing 3/7/2017, Taschenbuch, neu.
Strategic Marketing. a Live Case Study on Amazon Marketing.
Strategic Marketing. A Live Case Study on Amazon Marketing (2017)
ISBN: 9783668392885 bzw. 3668392889, in Englisch, 24 Seiten, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu, Erstausgabe.
Von Händler/Antiquariat, Books on Demand GmbH.
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