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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG)
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Bester Preis: Fr. 15.60 (€ 15.99)¹ (vom 02.08.2017)An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2017)
ISBN: 9783668471467 bzw. 3668471460, vermutlich in Englisch, Grin Publishing, neu, Nachdruck.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2017)
ISBN: 9783668471467 bzw. 3668471460, vermutlich in Englisch, Grin Publishing, neu, Nachdruck.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2017)
ISBN: 9783668471467 bzw. 3668471460, vermutlich in Englisch, GRIN Publishing, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2016)
ISBN: 9783668471467 bzw. 3668471460, vermutlich in Englisch, Grin Verlag Grin Publishing, Taschenbuch, neu.
Von Händler/Antiquariat, buecher.de GmbH & Co. KG, [1].
Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,7, Private University of Applied Sciences Goettingen, language: English, abstract: This essay analyses internationalisation strategies by using the example of the German automotive manufacturer Volkswagen (VW). First, there will be a theoretical approach to internationalisation by defining the term and explaining the different opportunities and risks of internationalisation. Following this, essential internationalisation strategies for entering foreign countries and markets will be considered. The main part of the essay will deal with the Volkswagen Aktiengesellschaft (AG) and its internationalisation strategy. Following that, there will be a short description of the historical development of the VW AG before the three main phases of Volkswagen's internationalisation process and the internationalisation strategy for the Chinese market will be worked out. Finally, the conclusions will summarise the results of this essay. 2017. 24 S. 210 mm Versandfertig in 6-10 Tagen, Softcover, Neuware, Offene Rechnung (Vorkasse vorbehalten).
An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG)
ISBN: 9783668453388 bzw. 3668453381, in Deutsch, GRIN Verlag, neu, E-Book.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG)
ISBN: 3668471460 bzw. 9783668471467, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2017)
ISBN: 9783668453388 bzw. 3668453381, in Deutsch, GRIN, neu, E-Book.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2017)
ISBN: 9783668453388 bzw. 3668453381, in Deutsch, GRIN, neu, E-Book.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (2016)
ISBN: 9783668453388 bzw. 3668453381, in Deutsch, GRIN Publishing, neu, E-Book, elektronischer Download.
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An Analysis of Internationalisation Strategies Using the Example of Volkswagen (VW AG) (eBook, PDF)
ISBN: 9783668453388 bzw. 3668453381, in Deutsch, GRIN Publishing, neu, E-Book.
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