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Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe als von
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Bester Preis: Fr. 43.91 (€ 44.99)¹ (vom 03.02.2018)Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (2018)
ISBN: 9783668616608 bzw. 3668616604, in Englisch, GRIN Verlag, GRIN Verlag, GRIN Verlag, neu, E-Book, elektronischer Download.
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Tourism, grade: 2.1, course: Tourism Management, language: English, abstract: It is widely agreed that the recent history of economic crisis in Zimbabwe had negative effects on tourism in the cou.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (2017)
ISBN: 9783668616615 bzw. 3668616612, in Deutsch, GRIN Publishing, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year 2017; Not Signed; Fast Shipping from the UK.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (Paperback) (2018)
ISBN: 9783668616615 bzw. 3668616612, in Deutsch, GRIN Publishing, Taschenbuch, neu, Nachdruck.
Language: English . Brand New Book ***** Print on Demand *****.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (2016)
ISBN: 9783668616615 bzw. 3668616612, in Deutsch, Grin Verlag; Grin Publishing, gebundenes Buch, neu.
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Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe
ISBN: 9783668616608 bzw. 3668616604, vermutlich in Englisch, GRIN Verlag, Taschenbuch, neu.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (2016)
ISBN: 9783668616608 bzw. 3668616604, vermutlich in Englisch, GRIN Publishing, neu, E-Book, elektronischer Download.
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Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe (2018)
ISBN: 9783668616615 bzw. 3668616612, in Englisch, 156 Seiten, Grin Publishing, Taschenbuch, gebraucht.
Von Händler/Antiquariat, premium-books-europe.
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Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe als eBook von Kumbirai Mirimi
ISBN: 9783668616608 bzw. 3668616604, in Deutsch, GRIN Publishing, neu.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe ab 34.99 EURO.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe als von Kumbirai Mirimi
ISBN: 9783668616615 bzw. 3668616612, in Deutsch, GRIN Publishing, neu.
Developing a Destination Branding Framework for Tourism Development in Zimbabwe ab 44.99 EURO.