Von dem Buch Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days haben wir 2 gleiche oder sehr ähnliche Ausgaben identifiziert!
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100%: Tim Knight: Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days (ISBN: 9781398601055) KOGAN PAGE, in Englisch, Broschiert.
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100%: Tim Knight: Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days (ISBN: 9781398600997) KOGAN PAGE, in Englisch, Taschenbuch.
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Customer Experience Excellence: Six Strategies To Deliver Exceptional Growth In 90 Days
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Bester Preis: Fr. 67.57 (€ 69.12)¹ (vom 09.10.2020)1
Customer Experience Excellence
~EN NW
ISBN: 9781398600997 bzw. 1398600997, vermutlich in Englisch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, 1-2 Werktage.
Apply the lessons from the world s most elite organizations and make customer excellence a habit by, Apply the lessons from the world s most elite organizations and make customer excellence a habit by creating frictionless and authentic human connections. Kartoniert / Broschiert.
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Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth
~EN HC NW
ISBN: 9781398601055 bzw. 1398601055, vermutlich in Englisch, gebundenes Buch, neu.
Lieferung aus: Deutschland, 21 Werktage.
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Symbolbild
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days
~EN PB NW
ISBN: 9781398600997 bzw. 1398600997, vermutlich in Englisch, KOGAN PAGE, Taschenbuch, neu.
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days: Englisch, Taschenbuch.
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Symbolbild
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days
~EN HC NW
ISBN: 9781398601055 bzw. 1398601055, vermutlich in Englisch, KOGAN PAGE, gebundenes Buch, neu.
Customer Experience Excellence: Six Strategies to Deliver Exceptional Growth in 90 Days: Englisch, Buch.
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